Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 21:08De har svårt att fatta!
De har svårt att fatta!
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 21:18😀 (Gapskratt)
Vad säger man om killar med små fälgar då?
😀 (Gapskratt)
Vad säger man om killar med små fälgar då?
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2008, 21:39Köp 700-hjul säger man!
Köp 700-hjul säger man!
Quote from Sandra Näslund on 26 April 2008, 23:10Små händer - fattar ingenting.
Stora fötter - går på allting.(citattack till signatur på happymtb)
Små händer - fattar ingenting.
Stora fötter - går på allting.
(citattack till signatur på happymtb)
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2008, 23:16Den var i min smak!
Den var i min smak!
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 08:19*He he*
*He he*
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 18:16Jag poppar upp den här intressanta diskussionen igen,
Hur däck skiljer åt när det kommer till rullmotstånd, tycks vara hyfsat genomarbetat. Hur skiljer sig däck åt, när det kommer till greppet på vägen? Torrt, grus och regn?
Jag har kört på Bontrager R
Jag poppar upp den här intressanta diskussionen igen,
Hur däck skiljer åt när det kommer till rullmotstånd, tycks vara hyfsat genomarbetat. Hur skiljer sig däck åt, när det kommer till greppet på vägen? Torrt, grus och regn?
Jag har kört på Bontrager R
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 20:41På löst underlag är det främst tryck och mönster som samverkar i hur greppet blir.
På hårda ytor ger slicks alltid bäst grepp, i vått som torrt. Däremot skiljer sig olika gummiblandningar åt, men det är naturligtvis svårt att räkna upp här, om jag ens ha
På löst underlag är det främst tryck och mönster som samverkar i hur greppet blir.
På hårda ytor ger slicks alltid bäst grepp, i vått som torrt. Däremot skiljer sig olika gummiblandningar åt, men det är naturligtvis svårt att räkna upp här, om jag ens ha
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 21:54Ok!
Jag koncentrerar frågan till landsvägsdäck. Kanttråd. Ja.. ju mer jag funderar, ju svårare inser jag resonemanget vara. Det hänger, som du redan säger, på tryck - men också cyklistens vikt samt hur bråttom man har. Men bortsett från sånt..
Som moti
Ok!
Jag koncentrerar frågan till landsvägsdäck. Kanttråd. Ja.. ju mer jag funderar, ju svårare inser jag resonemanget vara. Det hänger, som du redan säger, på tryck - men också cyklistens vikt samt hur bråttom man har. Men bortsett från sånt..
Som moti
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 21:57Veloflex!!!!!!!!!!!!
Veloflex!!!!!!!!!!!!