Quote from Berit Bengtson on 22 April 2008, 15:23P . skrev:
> Jag har nu hittat en slang som tom är lättare än vad Supersonic slangen
> är ( 110:- & 50 gr) och det är "Schwalbe Ultremo Slang" (140:- 49 gr)
> och den är dessutom gjorda i latex.Är du säker på att den är i latex?
För om man kollar p
P . skrev:
> Jag har nu hittat en slang som tom är lättare än vad Supersonic slangen
> är ( 110:- & 50 gr) och det är "Schwalbe Ultremo Slang" (140:- 49 gr)
> och den är dessutom gjorda i latex.
Är du säker på att den är i latex?
För om man kollar p
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 16:20Hej Håkan.
Nej vid närmare efterforskning så är det inte en "renodlad" latexslang, vad nu det ska betyda. Kanske att dom har en latex/butyl-blandning. Hur som helst skälla jag lite på dom i butiken. För jag frågade efter en bra latexslang och dom rekomme
Hej Håkan.
Nej vid närmare efterforskning så är det inte en "renodlad" latexslang, vad nu det ska betyda. Kanske att dom har en latex/butyl-blandning. Hur som helst skälla jag lite på dom i butiken. För jag frågade efter en bra latexslang och dom rekomme
Quote from Berit Bengtson on 22 April 2008, 17:02P . skrev:
> Kanske att dom har en latex/butyl-blandning.Det tror jag inte att det är.
Sådana har funnits tidigare, och de var inte helt svarta.
De enda slangar som är helt svarat är (så vitt jag vet) butyl-slangar.> Men dom kanske är bra och dom ska
P . skrev:
> Kanske att dom har en latex/butyl-blandning.
Det tror jag inte att det är.
Sådana har funnits tidigare, och de var inte helt svarta.
De enda slangar som är helt svarat är (så vitt jag vet) butyl-slangar.
> Men dom kanske är bra och dom ska
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 16:41Jag satte just ett Vittoria Rubino Pro framtill på min Bianchi (Ambrosiofälg). Jag förstår inte dem som säger att de är svåra att kränga på. Det gick hur lätt som helst med handkraft. Hoppas nu bara att de är lika punkteringssäkra som mina gamla Vittoria
Jag satte just ett Vittoria Rubino Pro framtill på min Bianchi (Ambrosiofälg). Jag förstår inte dem som säger att de är svåra att kränga på. Det gick hur lätt som helst med handkraft. Hoppas nu bara att de är lika punkteringssäkra som mina gamla Vittoria
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 16:44Kommer inte ihåg vilka Vittoria jag hade men jag fixade inte kränga på dem själv på en runda - två killar provade innan den andre lyckades. Det är ju nog mest teknik men även lite styrka, tror jag... dessa killar hade garanterat tekniken.
Kommer inte ihåg vilka Vittoria jag hade men jag fixade inte kränga på dem själv på en runda - två killar provade innan den andre lyckades. Det är ju nog mest teknik men även lite styrka, tror jag... dessa killar hade garanterat tekniken.
Quote from ellen olsson on 26 April 2008, 17:12Testa att kränga på ett Vittoriadäck på en Campafälg nästa gång. Det är det som är utmaningen. Ambrosiofälgarna är ju erkänt små och snälla.
Testa att kränga på ett Vittoriadäck på en Campafälg nästa gång. Det är det som är utmaningen. Ambrosiofälgarna är ju erkänt små och snälla.
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 17:27Om de inte håller måttet så går det saktare med andra ord.
Om de inte håller måttet så går det saktare med andra ord.
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 17:53Med dina små händer David vet jag inte hur sjutton du gör.
Med dina små händer David vet jag inte hur sjutton du gör.
Quote from j sollerman on 26 April 2008, 20:53Ni vet väl va man säger om killar med små händer
Ni vet väl va man säger om killar med små händer
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2008, 21:04Dom har stora fötter?
Dom har stora fötter?