Quote from Mats Andersson on 22 October 2006, 16:32Inte den blekaste. Men dom är SNUSKIGT snygga vilket gör att jag blir SNABB. Ibland är det enklare att ta till placeboeffekten än att sitta och belasta hjärncellerna 😉
Inte den blekaste. Men dom är SNUSKIGT snygga vilket gör att jag blir SNABB. Ibland är det enklare att ta till placeboeffekten än att sitta och belasta hjärncellerna 😉
Quote from Johan Fylke on 22 October 2006, 19:47jag håller med christer bara det ser bra ut på cykeln så känns det snabbt också men jag är väl lättlurad.
jag håller med christer bara det ser bra ut på cykeln så känns det snabbt också men jag är väl lättlurad.
Quote from Mats Andersson on 22 October 2006, 20:05Fast livet blir så mycket lättare på det sättet 😉
Fast livet blir så mycket lättare på det sättet 😉
Quote from Claes Andersson on 22 October 2006, 20:22Christer,
Kör inte PBP på 18 mm ~10 bar.
Jag gjorde det misstaget 03. Vet inte hur mycket jag förlorade i rullmotstånd. 🙂
Jag förlorade i alla fall känseln i fingrarna och ena foten i någon månad...
Christer,
Kör inte PBP på 18 mm ~10 bar.
Jag gjorde det misstaget 03. Vet inte hur mycket jag förlorade i rullmotstånd. 🙂
Jag förlorade i alla fall känseln i fingrarna och ena foten i någon månad...
Quote from Mats Andersson on 22 October 2006, 20:26Tjena Pontus. Det är lugnt. Andra prylar är på g för den rundan 🙂
Tjena Pontus. Det är lugnt. Andra prylar är på g för den rundan 🙂
Quote from Lena O on 22 October 2006, 23:49Hmmmm ... Det finns prylar .... och sedan Christer ... finns det PRYLAR 😉
Hmmmm ... Det finns prylar .... och sedan Christer ... finns det PRYLAR 😉
Quote from Mats Andersson on 23 October 2006, 07:11Hehe
Hehe