Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelDags att byta cykel?
You need to log in to create posts and topics.

- Måste man göra "större matinköp"?
- Måste man skjutsa barn med bil?

Världens kanske främste bergslöpare blev skjutsad till och från skolan när han var liten. Hans mor skjutsade honom med cykel&vagn. Han växte upp i Pyrenéerna...

Vi är bortklemade.

Fredrik: +1

Hahaha!
David bor ett par km från Väla centrum och Linus kan träffa triangelns köpcentrum med en sten. Fredrik bor inte heller helt "off center".
Behovet av en fyrhjulsdriven pick-up minskar ganska drastiskt då.
Men i stort så hade nog ganska många kla

Fredrik:- Måste man göra "större matinköp"?
- Måste man skjutsa barn med bil?
----------------------------------------------------------------------------------

Eeeh va? Svar Ja!
---------------------------------------------------------------------------

Ja, jag är säkert på Väla en gång i månaden om ens det.
Då blir det oftast Clas Olsson och Pressbyrån.

Har gärna två bilar och flera cyklar.

Faktum är att de flesta bilåkare har ganska nära till mataffären och kiosken. De tar ändå bilskrället när de ska dit - även om de bara ska köpa kvällsblaskan...

Ursäkta men nu lägger jag mig i tråden, som jag visserligen har följt sen den startade, mest för skojs skull.

Vi har två bilar och för mig är bilen inte en nödvändighet, men den löser många problem väldigt praktiskt. Dessutom så blir det billigare att ta

Bil är bra. Tack vare att jag har den blir mitt och ditt liv bättre. Ytterligare bättre blir det framöver när den drivs på ett "renare" sätt.

BILD:http://www.roligaleksaker.com/images/2009/ferrari_fxx_exclusive_with_child_39559043.jpg