Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 15:22Även om diskussionen inte blev som jag tänkte så tackar jag för alla argument för och mot. Det slutade iaf med att jag köpte cykeln, och det efter mycket funderingar fram och tillbaka och en sömnlös natt 🙂
/Stefan
Även om diskussionen inte blev som jag tänkte så tackar jag för alla argument för och mot. Det slutade iaf med att jag köpte cykeln, och det efter mycket funderingar fram och tillbaka och en sömnlös natt 🙂
/Stefan
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 16:50Det gjorde du säkert rätt i! Lycka till och ha mycket kul med nya racern, en nödvändig lyx!
Det gjorde du säkert rätt i! Lycka till och ha mycket kul med nya racern, en nödvändig lyx!
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 01:26(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 10:01Härligt!
Gissar att det är många som sitter med miniräknaren nu och undrar hur du får råd..
Men du kommer njuta varje gång det dimper ner ett fönsterkuvert, det skulle jag om jag gjort samma sak.
Härligt!
Gissar att det är många som sitter med miniräknaren nu och undrar hur du får råd..
Men du kommer njuta varje gång det dimper ner ett fönsterkuvert, det skulle jag om jag gjort samma sak.
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 21:55Grattis! Jag hade själv pantsatt vigselringen för en Trek Madone 5.5 (t+)
Grattis! Jag hade själv pantsatt vigselringen för en Trek Madone 5.5 (t+)
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 22:53Varje ny dag är en orsak att köpa ny cykel...
Varje ny dag är en orsak att köpa ny cykel...
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 20:54Idag var jag ute på premiärturen. Jag kan bara säga som så här: Vilken underbar cykel! Backar som jag tidigare slitit mig fördärvad uppför gick som en dans, de var bara något ansträngande. Tidigare har jag fått gå ner på lilla klingan i fram, nu var jag i
Idag var jag ute på premiärturen. Jag kan bara säga som så här: Vilken underbar cykel! Backar som jag tidigare slitit mig fördärvad uppför gick som en dans, de var bara något ansträngande. Tidigare har jag fått gå ner på lilla klingan i fram, nu var jag i
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 20:57Var det likadan klinga på båda hojarna?
Njut o må bra. 🙂
Var det likadan klinga på båda hojarna?
Njut o må bra. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 21:13Känns toppen att kunna säga : Vad var det jag sa!!
Kul, kuligare, cykel
Känns toppen att kunna säga : Vad var det jag sa!!
Kul, kuligare, cykel
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 21:22Jag viste hvordan det ville ende da du startet tråden. Ingen syklist som liker sin sport klarer og motså valget. Det er som heorin for en junki. Det er bare begynnelsen.
Til lykke med fin sykkel (L)
Jag viste hvordan det ville ende da du startet tråden. Ingen syklist som liker sin sport klarer og motså valget. Det er som heorin for en junki. Det er bare begynnelsen.
Til lykke med fin sykkel (L)