Quote from Guest on 6 July 2011, 13:54Ja, jag har insett att jag får lägga ner mina försök att springa helt och hållet under en period nu. Var och sprang en sväng i måndags och igår hade jag så fruktansvärt ont i mina benhinnor igen, fortfarande rejält ont idag (och ja, jag har prognos på att
Ja, jag har insett att jag får lägga ner mina försök att springa helt och hållet under en period nu. Var och sprang en sväng i måndags och igår hade jag så fruktansvärt ont i mina benhinnor igen, fortfarande rejält ont idag (och ja, jag har prognos på att
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 14:04Har du provat att göra inlägg i skorna?
Hade problem med vaderna och benhinnorna för många många år sedan, men sedan jag började köra med inlägg gjutna efter mina fötter så kan jag inte minnas sist jag hade ont.
Har du provat att göra inlägg i skorna?
Hade problem med vaderna och benhinnorna för många många år sedan, men sedan jag började köra med inlägg gjutna efter mina fötter så kan jag inte minnas sist jag hade ont.
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 14:28Jag har börjat springa mera på framfoten, mellanfot och sedan dess har jag aldrig haft ont i benhinnorna.
Jag har börjat springa mera på framfoten, mellanfot och sedan dess har jag aldrig haft ont i benhinnorna.
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 14:30Vill helst inte vänja mina fötter vid inlägg, jag vill försöka träna upp styrkan att köra utan inlägg.
Och den löptekniken har jag redan Mats, så tyvärr verkar det inte spela någon roll. Tror i mitt fall att mina extra kilon är en stor bov i det hela,
Vill helst inte vänja mina fötter vid inlägg, jag vill försöka träna upp styrkan att köra utan inlägg.
Och den löptekniken har jag redan Mats, så tyvärr verkar det inte spela någon roll. Tror i mitt fall att mina extra kilon är en stor bov i det hela,
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 15:40Att inte vilja använda inlägg utan istället träna upp styrkan är ett jättebra motto, OM det är hållbart och fungerande. Jag hade stora problem med gång/löpning och ont i knän i flera år (trots träning och övning), vilket inte blev bättre förrän jag fick m
Att inte vilja använda inlägg utan istället träna upp styrkan är ett jättebra motto, OM det är hållbart och fungerande. Jag hade stora problem med gång/löpning och ont i knän i flera år (trots träning och övning), vilket inte blev bättre förrän jag fick m
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 15:51Ja, självklart är det ett alternativ. Men eftersom jag inte hållit på och kämpat i flera år ännu, vi pratar bara några månader och jag dessutom varit till ortoped som konstaterat att jag inte har några större fel på mina fötter utan borde kunna springa no
Ja, självklart är det ett alternativ. Men eftersom jag inte hållit på och kämpat i flera år ännu, vi pratar bara några månader och jag dessutom varit till ortoped som konstaterat att jag inte har några större fel på mina fötter utan borde kunna springa no
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 15:54pröva 2xu slaves det har hjälp en del av mina polare med benhinne bekymmer. Lycka till
pröva 2xu slaves det har hjälp en del av mina polare med benhinne bekymmer. Lycka till
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 16:18Har du ingen cykel?
Har du ingen cykel?
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 16:22Jo då David, jag har en cykel, men nu råkar jag gilla att springa också. Det ena behöver ju inte utesluta det andra...
Jo då David, jag har en cykel, men nu råkar jag gilla att springa också. Det ena behöver ju inte utesluta det andra...
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 16:23Tack Kalle, det ska jag kolla upp.
Tack Kalle, det ska jag kolla upp.