Quote from Catharina Brattlin on 15 July 2011, 10:59Camilla, hur dumt det än låter så skulle jag säga att just under rehabperioden, när Du ska till att bygga upp Dina svagheter som orsakar Dina överröliga vrister, är det dämpade skor, gärna med pronationsstöd, Du behöver. Lättare skor finns det tid för när
Camilla, hur dumt det än låter så skulle jag säga att just under rehabperioden, när Du ska till att bygga upp Dina svagheter som orsakar Dina överröliga vrister, är det dämpade skor, gärna med pronationsstöd, Du behöver. Lättare skor finns det tid för när
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 11:27Peter, nä de var visst inte med på hemsidan.
Men jag hittade både rosa och turkos/blommiga bland korgarna när jag shoppade loss på lite kvarg i går. De hade även kort våtdräkt för 249 spänn.
Jag kom så klart hem med både kvarg, aquasocks och våtdräkt. 😀
Peter, nä de var visst inte med på hemsidan.
Men jag hittade både rosa och turkos/blommiga bland korgarna när jag shoppade loss på lite kvarg i går. De hade även kort våtdräkt för 249 spänn.
Jag kom så klart hem med både kvarg, aquasocks och våtdräkt. 😀
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 14:09Sylvia: Under rehabfasen nu kommer jag nog bara köra på i mina vanliga skor, sprang igår och det känns faktiskt hur bra som helst idag. När jag var hos massören i måndags hittade de ju en liten snedhet i ryggen på mig som de korrigerade och jag vet inte o
Sylvia: Under rehabfasen nu kommer jag nog bara köra på i mina vanliga skor, sprang igår och det känns faktiskt hur bra som helst idag. När jag var hos massören i måndags hittade de ju en liten snedhet i ryggen på mig som de korrigerade och jag vet inte o