Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 22:27Var inte så petig Linus (t-)
Var inte så petig Linus (t-)
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 22:53Nej jag ska försöka sluta Conny. Jag har en sådan förbannad tendens att ifrågasätta KG bara 🙂
Nej jag ska försöka sluta Conny. Jag har en sådan förbannad tendens att ifrågasätta KG bara 🙂
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 02:20@Camilla: du missförstod mig; jag skrev ingenting om att du skulle börja med barfotalöpning; bara klargjorde begreppet lite. För min egen del är inte barfotalöpning aktuellt, men det finns de som har problem som just den typen av löpning löser.
I ditt fa
@Camilla: du missförstod mig; jag skrev ingenting om att du skulle börja med barfotalöpning; bara klargjorde begreppet lite. För min egen del är inte barfotalöpning aktuellt, men det finns de som har problem som just den typen av löpning löser.
I ditt fa
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 07:54Det blev till slut 60K.
Mina framfötter mår inte speciellt bra i dag.
( Min högra lilltå är den enda som fick uppleva blodvite. Noll blåsor. )Jag tycker nog som Camilla - man skall ha något bra på fötterna.
Det är dock, hoppas och tror jag, väldigt n
Det blev till slut 60K.
Mina framfötter mår inte speciellt bra i dag.
( Min högra lilltå är den enda som fick uppleva blodvite. Noll blåsor. )
Jag tycker nog som Camilla - man skall ha något bra på fötterna.
Det är dock, hoppas och tror jag, väldigt n
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 05:07Både barfotalöpning och LCHF är väldigt intressant, men diskussionerna spårar ofta ut pga totalfanatiker som menar att de är lösningen för alla världsproblem... (#)
Både barfotalöpning och LCHF är väldigt intressant, men diskussionerna spårar ofta ut pga totalfanatiker som menar att de är lösningen för alla världsproblem... (#)
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 08:42(t+) Björn.
(t+) Björn.
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 09:43Håller med dig helt där Björn, man "vågar" sig inte ens in i LCHF- respektive barfotatrådar längre, det blir snabbt så hätsk stämning i dem.
Och ja, jag fattade din barfotadiskussion, jag känner nog bara fortfarande att jag är för tung för att springa i
Håller med dig helt där Björn, man "vågar" sig inte ens in i LCHF- respektive barfotatrådar längre, det blir snabbt så hätsk stämning i dem.
Och ja, jag fattade din barfotadiskussion, jag känner nog bara fortfarande att jag är för tung för att springa i
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 09:59Camilla, även om du inte vill springa barfota, skulle du kunna testa att stå och balansera på en fot. Det finns (minst) tre svårighetsgrader:
1. Titta med båda ögonen.
2. Blunda med ett öga.
3. Blunda med båda ögonen.Om man klarar nivå tre i trettio se
Camilla, även om du inte vill springa barfota, skulle du kunna testa att stå och balansera på en fot. Det finns (minst) tre svårighetsgrader:
1. Titta med båda ögonen.
2. Blunda med ett öga.
3. Blunda med båda ögonen.
Om man klarar nivå tre i trettio se
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 10:00Då har jag nog rätt bra förutsättningar för jag kör nivå 3 när jag borstar tänderna 🙂
Då har jag nog rätt bra förutsättningar för jag kör nivå 3 när jag borstar tänderna 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 10:26Bra balanssinne har du iaf 😉
Barfotalöpning behöver absolut inte vara lösningen för ditt problem heller, det var mest bara en tanke. Dessutom har du ju nämnt att du har överrörlighet som bidragande faktor till benhinneinflammationerna... Men en sak är s
Bra balanssinne har du iaf 😉
Barfotalöpning behöver absolut inte vara lösningen för ditt problem heller, det var mest bara en tanke. Dessutom har du ju nämnt att du har överrörlighet som bidragande faktor till benhinneinflammationerna... Men en sak är s