Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningDags att lägga ner
You need to log in to create posts and topics.

Björn, jag har faktiskt inget som helst sug att pröva på att springa i "barfota-skor" heller. Jag är ingen van löpare som hållit på i flera år och att då börja köra typ Vibram som första skor, det tror jag är mest dumt faktiskt. Säger inte att man behöver

Om du redan bestämt dig, varför starta en tråd om det?

Ilägg i hålfoten! Mina problem försvann efter det! Benhinneinflammation kom på mig av att mina fötter "föll" inåt vid isättningen, ett par geleilägg i hålfoten så var det avhjälpt!

Och exakt var såg du att jag inte redan hade en plan redan från början Leif?? Surskallar kan vänligen hålla sig borta från tråden...

Camilla: det var precis därför jag undrade över vad du skulle få ut av att starta en tråd. Folk har ju kommit med tips om både barfotalöpning och inlägg men det spelar ingen roll för du har ju redan din plan?

Leif, om du vore observant på TS första inlägg skulle du notera att hon inte framförde någon frågeställning. Hon kanske bara ville ventilera sin frustration utan att få några tips eller råd?

Jag tycker att hon ska träna löpning lite försiktigt, inte överdriva varken mängd eller fart, vänja kroppen långsamt vid löpträning, välja normala skor som flertalet löpare springer med, det som dom flesta väljer brukar vara rätt.

Håller med dig Conny.
Det, som de flesta väljer.

Men sedan finns de som anser att,
barfota,
löpteknik,
LCHF,
etc..
är måsten.

De flesta vill springa på ett för dem njutbart sätt.
Det är individuellt påstår flertalet.
Vi tycks ha fel.

Hej på dej K-G! Har du kommit i mål nu ? Hur gick det ?

KG, var i tråden finns dessa som påstår att "barfota, löpteknik och LCHF (va?)" är måsten?