Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 10:29...och om du är överrörlig i ordets rätta bemärkelse så slipper du ju stretcha också 🙂
Eller som Malin Ewerlöf Krepp skrev i sin bok: "Stretching är som broccoli. Man vet att det är nyttigt men det är inget man ser fram emot"
...och om du är överrörlig i ordets rätta bemärkelse så slipper du ju stretcha också 🙂
Eller som Malin Ewerlöf Krepp skrev i sin bok: "Stretching är som broccoli. Man vet att det är nyttigt men det är inget man ser fram emot"
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 10:44Fast jag gillar broccoli 😉
Nej, stretching hjälper inte mig, inte för vaderna. Så det är foamroller och tennisboll som jag rullar mot vaderna som är mottot för mig nu, för att lösa upp mina hårda vadmuskler. Så det blir till att kvida lite i soffan varj
Fast jag gillar broccoli 😉
Nej, stretching hjälper inte mig, inte för vaderna. Så det är foamroller och tennisboll som jag rullar mot vaderna som är mottot för mig nu, för att lösa upp mina hårda vadmuskler. Så det blir till att kvida lite i soffan varj
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 13:28Jag håller med Mats tidigare i tråden. Sedan jag började springa i mindre uppbyggda skor med lägre häl (dvs mer fram- mellanfot) så har jag sluppit mina benhinnebesvär som annars har följt mig i alla år.
Jag håller med Mats tidigare i tråden. Sedan jag började springa i mindre uppbyggda skor med lägre häl (dvs mer fram- mellanfot) så har jag sluppit mina benhinnebesvär som annars har följt mig i alla år.
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 14:36Ja, jag måste nog testa det Mattias. Och som sagt, jag blir ju aldrig ledsen när jag måste köpa nya skor, haha
Ja, jag måste nog testa det Mattias. Och som sagt, jag blir ju aldrig ledsen när jag måste köpa nya skor, haha
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 09:27Camilla, kolla på Inov-8 F-Lite 220. Dom är snygga (tycker jag), lätta (<220g), mångsidiga (väg och terräng), platta (3 mm drop), tunna på gränsen till minimalistiska och inte allt för dyra om du köper på Wiggle/Startfitness.
Camilla, kolla på Inov-8 F-Lite 220. Dom är snygga (tycker jag), lätta (<220g), mångsidiga (väg och terräng), platta (3 mm drop), tunna på gränsen till minimalistiska och inte allt för dyra om du köper på Wiggle/Startfitness.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 09:33Tips till både Camilla & Peter, just nu har Lidl rosa Aquasocks för 59:90..
Tips till både Camilla & Peter, just nu har Lidl rosa Aquasocks för 59:90..
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 10:28Vardå vardå vardå vardå? Kollade hemsidan utan att hitta några.
Jag har gjort konstigare saker än att springa i rosa pjuck 🙂
Vardå vardå vardå vardå? Kollade hemsidan utan att hitta några.
Jag har gjort konstigare saker än att springa i rosa pjuck 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 10:35Är nog långt ifrån mogen för Aquasocks än, men skulle gärna se dig springa i dina rosa Peter 😀
Är nog långt ifrån mogen för Aquasocks än, men skulle gärna se dig springa i dina rosa Peter 😀
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 10:37Camilla, man "mognar" inte för att springa minimalistiskt eller barfota. Det är där man börjar.
Camilla, man "mognar" inte för att springa minimalistiskt eller barfota. Det är där man börjar.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 10:45Det var inte till det jag kände att jag behövde mogna, men jag tror jag är mer Inov8-mogen än Aquasocks-mogen 🙂
Det var inte till det jag kände att jag behövde mogna, men jag tror jag är mer Inov8-mogen än Aquasocks-mogen 🙂