Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 07:59Tveksam, Rasmus.
Hovås, Särö, Kullavik ... det är knappast samhällets bottensats som bor därute och det är inte centralt.
Tveksam, Rasmus.
Hovås, Särö, Kullavik ... det är knappast samhällets bottensats som bor därute och det är inte centralt.
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 08:16Det här ser ut som starten till en c-uppsats i socialantropologi 😉
"En jämförande studie av cykelanvändande och relation till transportmedel mellan Rosengård och Limhamn." till exempel..
Det här ser ut som starten till en c-uppsats i socialantropologi 😉
"En jämförande studie av cykelanvändande och relation till transportmedel mellan Rosengård och Limhamn." till exempel..
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 08:20Helst inte. Helst en allmänspridning av behovet som klubbcyklister har på landsvägarna.
Helst inte. Helst en allmänspridning av behovet som klubbcyklister har på landsvägarna.
Quote from Rasmus Olsson on 4 May 2011, 08:25Rasmus, jag tror att det är något sådant jag med. Samt som Petter skrev, att de med högre inkomster är oftast mer hälsomedvetna, samt som Fredrik skrev att de med låga inkomster måste hävda sig med dyra statusprylar, som bil.
Så det är nog flera faktorer
Rasmus, jag tror att det är något sådant jag med. Samt som Petter skrev, att de med högre inkomster är oftast mer hälsomedvetna, samt som Fredrik skrev att de med låga inkomster måste hävda sig med dyra statusprylar, som bil.
Så det är nog flera faktorer
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 08:44Hmm... Om man är "låginkomsttagare", har bott i ett av landets 20 mest socialt utsatta områden fram till i förrgår och cyklar racer. Är man annorlunda då? Well, suits me fine 🙂 *gå lite ot*
Hmm... Om man är "låginkomsttagare", har bott i ett av landets 20 mest socialt utsatta områden fram till i förrgår och cyklar racer. Är man annorlunda då? Well, suits me fine 🙂 *gå lite ot*
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 08:49Hmm, är du så annorlunda Maria, så tror jag, rent statistiskt, att du borde cykla liggcykel 😉
Hmm, är du så annorlunda Maria, så tror jag, rent statistiskt, att du borde cykla liggcykel 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 08:56Petter: Hua, menar du att jag inte är en cyklande enfant terrible? Men jag har ju svarta strumpor! Vad mer kan ni begära av mig!?! 😉
Petter: Hua, menar du att jag inte är en cyklande enfant terrible? Men jag har ju svarta strumpor! Vad mer kan ni begära av mig!?! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 4 May 2011, 09:06Du är väl en liggist?
Du är väl en liggist?
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 09:15Att du tränar?
Att du tränar?
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 09:40David: Jag tränar faktiskt (men inte med infektioner i kroppen!). Sen är det så att vi alla har olika förutsättningar här i livet, så det som är kaffetursfart för dig är snabbt för mig. Men jag har inte bråttom nånstans. 🙂
David: Jag tränar faktiskt (men inte med infektioner i kroppen!). Sen är det så att vi alla har olika förutsättningar här i livet, så det som är kaffetursfart för dig är snabbt för mig. Men jag har inte bråttom nånstans. 🙂