Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 18:41startscott
startscott
Quote from Fredrik Närenfors on 15 January 2008, 18:59Sorry Rasmus 🙁
Sorry Rasmus 🙁
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 20:24Hej Andreas.
"Det tycker jag är en bra åsikt!"
Tycker jag med att det är. Men är det inte svårt att cykla utan pedaler? 😉
Och hur går det med dina nya skor, IceBug, har du haft någon nytta av dom?
Vänligen
P.
Hej Andreas.
"Det tycker jag är en bra åsikt!"
Tycker jag med att det är. Men är det inte svårt att cykla utan pedaler? 😉
Och hur går det med dina nya skor, IceBug, har du haft någon nytta av dom?
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 09:45P.E - 🙂 Nejdå inga prob. Kobent som jag är med extremt små stortår så har jag inte upplevt något större obehag. 😉
Mina Icebug står helt oanvända sen jag köpte dem. Fastnade till slut för ett par MR2 Extreme. Vi verkar fått syndafloden istället för lit
P.E - 🙂 Nejdå inga prob. Kobent som jag är med extremt små stortår så har jag inte upplevt något större obehag. 😉
Mina Icebug står helt oanvända sen jag köpte dem. Fastnade till slut för ett par MR2 Extreme. Vi verkar fått syndafloden istället för lit
Quote from Ebba Johansson on 24 January 2008, 22:53jag gjorde tabben med att köpa lite lite för stor cykel, just längden mellan styre och sadel, fixades litegrann med sadeljustering..men jag kan inte sitta och hänga så där avslappnat på bromshandtagen som min sambo, inte ända fram iallfall..men vant mig.
jag gjorde tabben med att köpa lite lite för stor cykel, just längden mellan styre och sadel, fixades litegrann med sadeljustering..men jag kan inte sitta och hänga så där avslappnat på bromshandtagen som min sambo, inte ända fram iallfall..men vant mig.
Quote from Funbeat user on 24 January 2008, 22:59TREk och Specialized har ganska "neutrala" färger på sina cyklar med WSD.
Jag vet inte om BH har några tjejvarianter eller bara BH till män.
TREk och Specialized har ganska "neutrala" färger på sina cyklar med WSD.
Jag vet inte om BH har några tjejvarianter eller bara BH till män.
Quote from Bengt Askerfelt on 25 January 2008, 06:53Trek har jättefina damracers tycker jag, en liten girlang på sadelstolpen men annars ljusa neutrala färger.
Jag har varit inne på Nishiki men eftersom de har dåligt utbud på WSD så är jag tveksam. En av deras minsta herrhybrider ska passa längder mellan 1
Trek har jättefina damracers tycker jag, en liten girlang på sadelstolpen men annars ljusa neutrala färger.
Jag har varit inne på Nishiki men eftersom de har dåligt utbud på WSD så är jag tveksam. En av deras minsta herrhybrider ska passa längder mellan 1
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 08:31Jannike - Jag vet inte direkt om man kan likställa "ej i lager" med att en affär inte bryr sig om kundgruppen. Vad man har hemma styrs ju av kundunderlaget.
Bäst att gå in och vara intresserad av dessa ramar för då kommer det nog att dyka upp fler. Fråg
Jannike - Jag vet inte direkt om man kan likställa "ej i lager" med att en affär inte bryr sig om kundgruppen. Vad man har hemma styrs ju av kundunderlaget.
Bäst att gå in och vara intresserad av dessa ramar för då kommer det nog att dyka upp fler. Fråg
Quote from Bengt Askerfelt on 25 January 2008, 10:14Andreas, många herrmodeller finns inte heller i lager men de presenteras ändå på exemplvis affärens hemsida vilket inte dammodellerna gör i många fall och det tycker jag är dåligt.
Vad gäller mer *tjejiga* utseenden på cyklar (och datorer och elektronik
Andreas, många herrmodeller finns inte heller i lager men de presenteras ändå på exemplvis affärens hemsida vilket inte dammodellerna gör i många fall och det tycker jag är dåligt.
Vad gäller mer *tjejiga* utseenden på cyklar (och datorer och elektronik
Quote from Berit Bengtson on 25 January 2008, 12:08Jag har för mig att jag har visat bilder här tidigare på en cykel jag har ägt.
Den är lackad i tre olijka färger
Från sidan
BILD:http://happypics.zapto.org/albums/userpics/10053/thumb_Klein_sidan.JPG
Klicka för stor bild: http://happypics.zapto.org/albu
Jag har för mig att jag har visat bilder här tidigare på en cykel jag har ägt.
Den är lackad i tre olijka färger
Från sidan
BILD:http://happypics.zapto.org/albums/userpics/10053/thumb_Klein_sidan.JPG
Klicka för stor bild: http://happypics.zapto.org/albu