Quote from Lena O on 14 January 2008, 14:1608-Land heter 99-Land numera Linnex 😉
08-Land heter 99-Land numera Linnex 😉
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 14:18Hö, secka långbeningar ni är!
Här har man 73 cm ben... fast totallängden på mig är 161 cm så andelen blir väl 45% eller nåt.
Hö, secka långbeningar ni är!
Här har man 73 cm ben... fast totallängden på mig är 161 cm så andelen blir väl 45% eller nåt.
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 15:03Hej Jannike.
Du har samma benlängd som jag (76 cm) och jag är 171 cm. Du har inte så himla korta ben tycker jag. Du skulle höjdmässigt kunna cykla på min cykel. Däremot skulle du nog tycka att den är en aningen för lång för dig. Så om du skulle ha min cy
Hej Jannike.
Du har samma benlängd som jag (76 cm) och jag är 171 cm. Du har inte så himla korta ben tycker jag. Du skulle höjdmässigt kunna cykla på min cykel. Däremot skulle du nog tycka att den är en aningen för lång för dig. Så om du skulle ha min cy
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 15:29Sedan kan man få lite vägledning av: http://www.competitivecyclist.com/za/CCY
Sedan kan man få lite vägledning av: http://www.competitivecyclist.com/za/CCY
Quote from mats1976@gmail.com on 14 January 2008, 15:42Jag är 174 cm och min benlängd är 84 cm vilket ger 48,2%, min sambo har samma benlängd men har längre överkropp.
När jag läste anatomi så var bl.a. bäckenets utseende det avgörande vid könsbestämning, inte att kvinnor eller män har generellt längre ben.
Jag är 174 cm och min benlängd är 84 cm vilket ger 48,2%, min sambo har samma benlängd men har längre överkropp.
När jag läste anatomi så var bl.a. bäckenets utseende det avgörande vid könsbestämning, inte att kvinnor eller män har generellt längre ben.
Quote from Urban Nilsson on 14 January 2008, 16:01>08-Land heter 99-Land numera Linnex
Kom igen då. Lite roligare än det som står i "en rolig halvtimme" från -82 kan det väl bli? 😉
>08-Land heter 99-Land numera Linnex
Kom igen då. Lite roligare än det som står i "en rolig halvtimme" från -82 kan det väl bli? 😉
Quote from Berit Bengtson on 14 January 2008, 18:22P. E skrev:
> en Wilier storlek M, skulle ev kunna passa dig.
> Men jag tror en S, skulle passa bättre.Tro honom inte.
Hos Wilier, liksom de flesta cykeltillverkare, skiljer det en hel del mellan de olika modellerna.
Kolla själv och jämför måtten på t
P. E skrev:
> en Wilier storlek M, skulle ev kunna passa dig.
> Men jag tror en S, skulle passa bättre.
Tro honom inte.
Hos Wilier, liksom de flesta cykeltillverkare, skiljer det en hel del mellan de olika modellerna.
Kolla själv och jämför måtten på t
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 20:13Hej Håkan.
Då jag utgår från det att vi har samma benlängd torde väl det ändå vara så att vi kan ha samma höjd på cykeln, eller?
Och om du läser mitt andra innlägg så.
"Jag har haft tur med mina cyklar/ramar avseende detta. Har till och med köpte en Wi
Hej Håkan.
Då jag utgår från det att vi har samma benlängd torde väl det ändå vara så att vi kan ha samma höjd på cykeln, eller?
Och om du läser mitt andra innlägg så.
"Jag har haft tur med mina cyklar/ramar avseende detta. Har till och med köpte en Wi
Quote from Berit Bengtson on 14 January 2008, 21:14P. E, jag förstår inte ditt senaste inlägg (men det kanske inte var menigen heller?)
Vad jag skrev i mitt förra inlägg var en kommentar till din rekommendation till Jannike att en Wilier i strl S (eller ev M, som du skrev) skulle passa henne.
Det är oku
P. E, jag förstår inte ditt senaste inlägg (men det kanske inte var menigen heller?)
Vad jag skrev i mitt förra inlägg var en kommentar till din rekommendation till Jannike att en Wilier i strl S (eller ev M, som du skrev) skulle passa henne.
Det är oku
Quote from Lena O on 15 January 2008, 00:37Jannike:
Det kan vara svårt att läsa igenom allt det här, men när Håkan C uttala sig om cykel, då ska du i stort sett Copy & Paste till en Word doc och läsa i lugn o ro 😉
Jannike:
Det kan vara svårt att läsa igenom allt det här, men när Håkan C uttala sig om cykel, då ska du i stort sett Copy & Paste till en Word doc och läsa i lugn o ro 😉