Quote from Funbeat user on 13 January 2008, 23:04jag tror att hon gör så för att hon vill
jag tror att hon gör så för att hon vill
Quote from Funbeat user on 13 January 2008, 23:06Självklart!
Självklart!
Quote from mårten jansson on 13 January 2008, 23:19Alldeles riktigt, Jessica 😉
Alldeles riktigt, Jessica 😉
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 08:46Hej Rasmus.
Du glömde "hoppar från hela flygplan" 🙁
Det som förbluffar mig är att man kan ha en uppfattning om vad som är "rätt/fel sätt att kliva på/av en cykel" Möjligen kan jag sträcka mig till bra/dålig, eller?
Och vad är då ett bra sätt? Enligt m
Hej Rasmus.
Du glömde "hoppar från hela flygplan" 🙁
Det som förbluffar mig är att man kan ha en uppfattning om vad som är "rätt/fel sätt att kliva på/av en cykel" Möjligen kan jag sträcka mig till bra/dålig, eller?
Och vad är då ett bra sätt? Enligt m
Quote from Lotta W on 14 January 2008, 08:59Det förvånar mig inte alls med tanke på alla andra förutfattade meningar som finns i cykelvärlden 😉
Det förvånar mig inte alls med tanke på alla andra förutfattade meningar som finns i cykelvärlden 😉
Quote from Emma Sjöberg on 14 January 2008, 12:31Christer.. va menaru.. är inte alla som cyklar dopade? 😀
Christer.. va menaru.. är inte alla som cyklar dopade? 😀
Quote from Bengt Askerfelt on 14 January 2008, 12:43Trodde också att alla cyklister var dopade, hur skulle ni annars orka hänga på FB så mycket?
😉Tack för svar ang. mått och dylikt. Givetvis ska jag testa olika cyklar i cykelaffären. Kan dock tänka mig att vissa saker framkommer först när man suttit e
Trodde också att alla cyklister var dopade, hur skulle ni annars orka hänga på FB så mycket?
😉
Tack för svar ang. mått och dylikt. Givetvis ska jag testa olika cyklar i cykelaffären. Kan dock tänka mig att vissa saker framkommer först när man suttit e
Quote from Lena O on 14 January 2008, 13:032% längre än mig Jannike 😀
2% längre än mig Jannike 😀
Quote from Mattias Johansson on 14 January 2008, 13:49Långbent! 😉
Mina mått 74 och 171 =43,3%
Långbent! 😉
Mina mått 74 och 171 =43,3%
Quote from Mattias Johansson on 14 January 2008, 14:14Det där med att gå av i farten är jag övertygad att det kommer från 08-land och inövad för att inte missa tunnelbanan med risk att få vänta 6 minuter tills nästa kommer....(#)
Det där med att gå av i farten är jag övertygad att det kommer från 08-land och inövad för att inte missa tunnelbanan med risk att få vänta 6 minuter tills nästa kommer....(#)