Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelDam- eller herrcykel för tjejcykl …
You need to log in to create posts and topics.

> eller CycleX.

Naturligtvis! Det kanske är ännu mer troligt eftersom CX funnits mycket längre som sport. 🙂

Det som Sheldon kallar Cowboy start är det jag lärde mig av Gary Fischer då jag köpte min första hybrid av honom. I manualen beskrev han rätt startteknik sålunda. Man kunde ta lite hjälp av att ha den hitre pedalen något före längst ned så man fick lite d

Har en känsla av att Gary Fisher är en kille som tycker det är minst lika viktigt att nåt ser häftigt ut som att det är praktiskt...

>svingade benet över sadeln när de fortfarande hade full fart framåt och stod kvar på ena pedalen, helt på en sida av cykeln, tills de stannat. Ibland hoppade de av i farten och småsprang tills de hunnit stanna.

Så ser det ut när jag anländer till stati

Det fina är om man hamnar på lite is eller rullgrus så att publiken får lite underhållning.

Har en känsla av att Gary Fischer är väldigt mån om att det ska vara praktiskt och enkelt samt funktionellt. Om inte annat så med tanke på risken att bli stämd av en amerikansk advokat för att han lär ut felaktiga tekniker i sin manual.

Om ni tycker det

man kan sitt av så på snälla hästar också. på sådana som kastar upp huvet i bensvings momentet kan det bli lite synd om ifall man inte är uppmärksam på det 😀

i jesu kristi namn jessica, i jesu kristi namn

jo det blev fem ave maria direkt

tack o lov för det! på stuberten alltså, på ort och ställe?