Quote from ellen olsson on 13 January 2008, 18:11> eller CycleX.
Naturligtvis! Det kanske är ännu mer troligt eftersom CX funnits mycket längre som sport. 🙂
> eller CycleX.
Naturligtvis! Det kanske är ännu mer troligt eftersom CX funnits mycket längre som sport. 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 13 January 2008, 18:36Det som Sheldon kallar Cowboy start är det jag lärde mig av Gary Fischer då jag köpte min första hybrid av honom. I manualen beskrev han rätt startteknik sålunda. Man kunde ta lite hjälp av att ha den hitre pedalen något före längst ned så man fick lite d
Det som Sheldon kallar Cowboy start är det jag lärde mig av Gary Fischer då jag köpte min första hybrid av honom. I manualen beskrev han rätt startteknik sålunda. Man kunde ta lite hjälp av att ha den hitre pedalen något före längst ned så man fick lite d
Quote from Funbeat user on 13 January 2008, 19:23Har en känsla av att Gary Fisher är en kille som tycker det är minst lika viktigt att nåt ser häftigt ut som att det är praktiskt...
Har en känsla av att Gary Fisher är en kille som tycker det är minst lika viktigt att nåt ser häftigt ut som att det är praktiskt...
Quote from Funbeat user on 13 January 2008, 20:28>svingade benet över sadeln när de fortfarande hade full fart framåt och stod kvar på ena pedalen, helt på en sida av cykeln, tills de stannat. Ibland hoppade de av i farten och småsprang tills de hunnit stanna.
Så ser det ut när jag anländer till stati
>svingade benet över sadeln när de fortfarande hade full fart framåt och stod kvar på ena pedalen, helt på en sida av cykeln, tills de stannat. Ibland hoppade de av i farten och småsprang tills de hunnit stanna.
Så ser det ut när jag anländer till stati
Quote from Funbeat user on 13 January 2008, 20:34Det fina är om man hamnar på lite is eller rullgrus så att publiken får lite underhållning.
Det fina är om man hamnar på lite is eller rullgrus så att publiken får lite underhållning.
Quote from Fredrik Närenfors on 13 January 2008, 20:49Har en känsla av att Gary Fischer är väldigt mån om att det ska vara praktiskt och enkelt samt funktionellt. Om inte annat så med tanke på risken att bli stämd av en amerikansk advokat för att han lär ut felaktiga tekniker i sin manual.
Om ni tycker det
Har en känsla av att Gary Fischer är väldigt mån om att det ska vara praktiskt och enkelt samt funktionellt. Om inte annat så med tanke på risken att bli stämd av en amerikansk advokat för att han lär ut felaktiga tekniker i sin manual.
Om ni tycker det
Quote from Funbeat user on 13 January 2008, 20:52man kan sitt av så på snälla hästar också. på sådana som kastar upp huvet i bensvings momentet kan det bli lite synd om ifall man inte är uppmärksam på det 😀
man kan sitt av så på snälla hästar också. på sådana som kastar upp huvet i bensvings momentet kan det bli lite synd om ifall man inte är uppmärksam på det 😀
Quote from Fredric Lagerström on 13 January 2008, 21:59i jesu kristi namn jessica, i jesu kristi namn
i jesu kristi namn jessica, i jesu kristi namn
Quote from Funbeat user on 13 January 2008, 22:01jo det blev fem ave maria direkt
jo det blev fem ave maria direkt
Quote from Fredric Lagerström on 13 January 2008, 22:06tack o lov för det! på stuberten alltså, på ort och ställe?
tack o lov för det! på stuberten alltså, på ort och ställe?