Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 12:33Tack Marcus, som sagt har inte brottom, jag skall träna längre pass med min gamla cykel så jag blir starkare i benen 🙂
Tack Marcus, som sagt har inte brottom, jag skall träna längre pass med min gamla cykel så jag blir starkare i benen 🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 21:15Anna, det var tråkigt att höra att du fick sådant dåligt bemötande. Då får man heller inga köpare förstås. Bra att du inte har bråttom. Hoppas du hittar ngt bra och prisvärt i Italien- håller tummarna
Anna, det var tråkigt att höra att du fick sådant dåligt bemötande. Då får man heller inga köpare förstås. Bra att du inte har bråttom. Hoppas du hittar ngt bra och prisvärt i Italien- håller tummarna
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 10:42Hej igår kollade på olika ställen i Italien och fastnade lite på battaglin som säljer sina cyklar direkt i Vicenza (50 km) frön Verona
Har kollat i Sverige och det finns Cyclecomponents som rea ut de, (bättre pris än på fabrik nu). jag fastande för
Batta
Hej igår kollade på olika ställen i Italien och fastnade lite på battaglin som säljer sina cyklar direkt i Vicenza (50 km) frön Verona
Har kollat i Sverige och det finns Cyclecomponents som rea ut de, (bättre pris än på fabrik nu). jag fastande för
Batta
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 10:57Jag hade mailat och bokat en tid för inköp av cykel o ev. vilka förändringar du vill ha på däck, hjul etc.
Så är det lättare att få besked om vad de kan tänkas göra....
Jag hade mailat och bokat en tid för inköp av cykel o ev. vilka förändringar du vill ha på däck, hjul etc.
Så är det lättare att få besked om vad de kan tänkas göra....
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 10:58Sedan är det XS du ska titta på, med viss sannolikhet.
Sedan är det XS du ska titta på, med viss sannolikhet.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 11:03Min Battaglin Stealth är en S och är 480 mm från centrum vevarm till där man sätter i sadeln vad det nu heter. Mina ben är 470 mm "inseam".
Min Battaglin Stealth är en S och är 480 mm från centrum vevarm till där man sätter i sadeln vad det nu heter. Mina ben är 470 mm "inseam".
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 11:05Men den har ett högre virtuellt (vågrätt) mått? 51 cm?
Men den har ett högre virtuellt (vågrätt) mått? 51 cm?
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 11:07Så här ser det ut:
http://www.funbeat.se/equipment/show.aspx?EquipmentID=8144
Så här ser det ut:
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 11:10De har inte med måtten...
De har inte med måtten...
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 11:13Kan du förklara lite hur det där virtuella vågräta mäts? Jag tänkte att det väl bara är benlängden som måste stämma med ramens storlek och att måttet A1 är det mått som då behövs.
Kan du förklara lite hur det där virtuella vågräta mäts? Jag tänkte att det väl bara är benlängden som måste stämma med ramens storlek och att måttet A1 är det mått som då behövs.