Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningDebutanter GBG varvet -09
You need to log in to create posts and topics.

1:56:55 här. och jag tycker att banan var lättare än jag förväntat mig. Första bron var ju nada. Medans andra var lite värre. Det var för trångt för att man skulle kunna njuta (startade i grupp 15) och att hålla till höger var det ju givetvis ingen som gj

2:08:06 slutade min tid på. Jag är fruktansvärt nöjd. De sista två kilometrarna var skithärliga. På Hisingen funderade jag mest på vad fan jag gjorde här. Nästa år ska jag under två timmar. Då kommer man väl i en startgrupp där inte hälften av personerna

2.34.18 blev min tid och jag är så sjukt nöjd att jag klarade det! Jag sprang hela vägen och höll för mig ett helt okej tempo! Jag låg på cirka 7 min/km-tempo första 4 km, sen var jag så kissnödig att jag höll på att spricka = fick gå på toa vid första vä

Heja Jenny!!
och grattis alla till väl utfört lopp.

jag är så supernöjd med mitt lopp!

2.30.16
mer beskrivning finns i min blogg för den som är intresserad

Helnöjd Debutant här!
Målet var 1:59:59 och det blev 1:59:40!
Ska bli kul att pressa den tiden 2010.

1:24:40 i debuten 🙂

1:38:43

Nöjd! 🙂

Debuten blev 1:49:14 vilket jag är väldigt nöjd med. Håller med ovan diskussion. Vissa hade lite svårt för höger och vänster.

Såg en kille som jag bara skulle vilja ha bild på. Lite större kroppsligen och han kämpade verkligen att hålla tempo, verkligen

Jag sprang på 2.01.28 och är helnöjd! Jag gav verkligen allt höll jämt tempo genom hela loppet förutom första 5 km där jag verkade vilja slå rekord eller något, jag som skulle öppna lugnt. Jag var riktigt trött sista 4 km men lyckade ändå "spurta" i mål.

Själv tog jag mig runt på 1:56:41, kanske ingen kanontid men det får duga. Hur känns det efter loppet, blev ni avskräckta eller tänker ni köra Göteborgsvarvet nästa år ? Vad har ni i så fall för mål nästa år ?