Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 10:01Ingmari
tackar!!Peter, japp så var det 😉
och jag tänker inte stanna och äta buffé på varvet 🙂
Ingmari
tackar!!
Peter, japp så var det 😉
och jag tänker inte stanna och äta buffé på varvet 🙂
Quote from Olof Robertson on 27 April 2009, 10:40Kul Josefine! 🙂
Kul Josefine! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 11:01tack Jenny känns jättebra!
men stel i kroppen idag 🙂
tack Jenny känns jättebra!
men stel i kroppen idag 🙂
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 11:21Är det någon av debutanterna som ska starta i grupp 14 som vill köra lite gemensam uppvärmning och pepp innan kanske?
Är det någon av debutanterna som ska starta i grupp 14 som vill köra lite gemensam uppvärmning och pepp innan kanske?
Quote from Olof Robertson on 30 April 2009, 11:25Josefin: Jag är i startgrupp 15, annars hade jag jättegärna! Vet inte hur det fungerar, när man ställer sig i fållan och så, annars kan vi kanske ändå köra lite uppvärmning ihop. Men det gör man kanske iofs i fållan?
Usch jag är riktigt nervös redan.
Josefin: Jag är i startgrupp 15, annars hade jag jättegärna! Vet inte hur det fungerar, när man ställer sig i fållan och så, annars kan vi kanske ändå köra lite uppvärmning ihop. Men det gör man kanske iofs i fållan?
Usch jag är riktigt nervös redan.
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 11:51jenny
det är ju bara 6 minuter mellan våra startgrupper så vi kan nog värma upp och peppa lite innan, dock vet jag inte hur pass tidigt man måste in i sin startfålla och sånt.. men det löser sig på plats.jag är också supernervös
jenny
det är ju bara 6 minuter mellan våra startgrupper så vi kan nog värma upp och peppa lite innan, dock vet jag inte hur pass tidigt man måste in i sin startfålla och sånt.. men det löser sig på plats.
jag är också supernervös
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 12:11Ca 20 minuter innan start skall man vara i startfållan, men det brukar funka att klämma sig in senare, men då hamnar man långt bak. Kan rekommendera att köra en del uppvärming innan man går in, för i fållan står man rätt så tätt att det mest blir att hopp
Ca 20 minuter innan start skall man vara i startfållan, men det brukar funka att klämma sig in senare, men då hamnar man långt bak. Kan rekommendera att köra en del uppvärming innan man går in, för i fållan står man rätt så tätt att det mest blir att hopp
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 13:05Uppvärmning? På 21 km kommer nog jag att bli tillräckligt uppvärmd ändå. 😉
Uppvärmning? På 21 km kommer nog jag att bli tillräckligt uppvärmd ändå. 😉
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 17:02I min fålla hoppade folk in hela tiden. Kanske irritation om man hoppar in längst fram.
I min fålla hoppade folk in hela tiden. Kanske irritation om man hoppar in längst fram.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 15:132 st biljetter till försäljning.
Skada och annat har dykt upp. Jag ska själv springa mitt första lopp men det är min flickvän och min systers biljetter.
Hör av er om intresse finns.
2 st biljetter till försäljning.
Skada och annat har dykt upp. Jag ska själv springa mitt första lopp men det är min flickvän och min systers biljetter.
Hör av er om intresse finns.