Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 15:04Vad gäller uppvärmning så håller jag nog med Krister... Fast är gärna med och peppar och laddar innan, om vi kan hitta varandra! Jag ska stå i startgrupp 14.
Vad gäller uppvärmning så håller jag nog med Krister... Fast är gärna med och peppar och laddar innan, om vi kan hitta varandra! Jag ska stå i startgrupp 14.
Quote from Olof Robertson on 4 May 2009, 15:11Ja men man blir ju såklart uppvärmd under loppet, det tänkte jag inte på. Och så sakta som jag springer så blir det nog jättebra med inbakad uppvärmning 🙂
Hade varit jättekul träffas innan starten! Går det att få till nån plats i närheten av startfållo
Ja men man blir ju såklart uppvärmd under loppet, det tänkte jag inte på. Och så sakta som jag springer så blir det nog jättebra med inbakad uppvärmning 🙂
Hade varit jättekul träffas innan starten! Går det att få till nån plats i närheten av startfållo
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 15:14man behöver ju inte springa så långt på uppvärmningen
men peppa lite och stretcha lite och bli lite varm i kroppen iallafall
vore jättekul att ses innan start
jag har ingen aning om hur det ser ut kring start , men det lär ju vara en jäkla massa folk
man behöver ju inte springa så långt på uppvärmningen
men peppa lite och stretcha lite och bli lite varm i kroppen iallafall
vore jättekul att ses innan start
jag har ingen aning om hur det ser ut kring start , men det lär ju vara en jäkla massa folk
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 00:21Bästa kartan över startområdet är nog:
BILD:http://www.goteborgsvarvet.se/NR/rdonlyres/3D34EF8B-D1A2-4081-B1F0-F7D9CE5A7AB0/0/startgrupper_2009.gifVill man hitta någonstans att träffas så kanske uppåt DALEN, där var inte lika smockfullt med folk som det
Bästa kartan över startområdet är nog:
BILD:http://www.goteborgsvarvet.se/NR/rdonlyres/3D34EF8B-D1A2-4081-B1F0-F7D9CE5A7AB0/0/startgrupper_2009.gif
Vill man hitta någonstans att träffas så kanske uppåt DALEN, där var inte lika smockfullt med folk som det
Quote from Ulrika Ekelund on 14 May 2009, 19:24Sent omsider ramlar även jag in bland debutanterna. Ska bli kul det här.... 😀
Sent omsider ramlar även jag in bland debutanterna. Ska bli kul det här.... 😀
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 20:52Jag debuterar oxå. Tänkte ta sista löparrundan idag men blev inställd då jag kände mig trött och fick inbrott i förrådet och var tvungen att söka hänglås på Hisingen.
Jag startar i grupp 14, har ingen aning om hur det ser ut men vore skoj att träffa någo
Jag debuterar oxå. Tänkte ta sista löparrundan idag men blev inställd då jag kände mig trött och fick inbrott i förrådet och var tvungen att söka hänglås på Hisingen.
Jag startar i grupp 14, har ingen aning om hur det ser ut men vore skoj att träffa någo
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 22:35Hur gick det för er andra debutanter?
Jag måste säga att det gick över förväntan, 2:10:33 är en helt ok tid. Inga större problem att ta mig runt, men vissa partier var såklart tyngre än andra. Bla lite konstiga känningar (typ ilningar) i kroppen de sista
Hur gick det för er andra debutanter?
Jag måste säga att det gick över förväntan, 2:10:33 är en helt ok tid. Inga större problem att ta mig runt, men vissa partier var såklart tyngre än andra. Bla lite konstiga känningar (typ ilningar) i kroppen de sista
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 22:37Jag hade inte fattat att broarna var så höga 🙁 ett annat bekymmer som dök upp redan vid start var ju alla människor som inte kan höger och vänster. Ett sista problem var att jag toköppnade och fick släpa mig in sista fyra-fem km. Sluttid 1:40:08. 🙁
Jag hade inte fattat att broarna var så höga 🙁 ett annat bekymmer som dök upp redan vid start var ju alla människor som inte kan höger och vänster. Ett sista problem var att jag toköppnade och fick släpa mig in sista fyra-fem km. Sluttid 1:40:08. 🙁
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 22:47Broarna hade jag koll på.. förra året stod vi tex högst upp på götaälvbron och hejade på våra kompisar (och andra) som sprang förbi.
Det där med höger och vänster blev jag också smått irriterad på, väste faktiskt ett litet "håll höger" till en dam som _g
Broarna hade jag koll på.. förra året stod vi tex högst upp på götaälvbron och hejade på våra kompisar (och andra) som sprang förbi.
Det där med höger och vänster blev jag också smått irriterad på, väste faktiskt ett litet "håll höger" till en dam som _g
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 23:57Jag är grymt nöjd, personbästa med stor marginal. Tiden blev 1.54.34.:-)
Jag är grymt nöjd, personbästa med stor marginal. Tiden blev 1.54.34.:-)