Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 13:47bra sprunget Ann-charlotte!
bra sprunget Ann-charlotte!
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 08:43Tack Josefine, nu börjar jag också bli nervös! Varje gång ngn nämner gbg-varvet blir jag helt spak:-)
Det går bra för dig också har jag förstått! Du sprang väl långpass redan i vintras om jag inte missminner mig?! Måste kännas skönt att veta att du klar
Tack Josefine, nu börjar jag också bli nervös! Varje gång ngn nämner gbg-varvet blir jag helt spak:-)
Det går bra för dig också har jag förstått! Du sprang väl långpass redan i vintras om jag inte missminner mig?! Måste kännas skönt att veta att du klar
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 12:03Uscha jag tillhör också nervösa skaran.....=) Fast samtidigt är jag laddad, har dock inte gått så bra som jag tänkt med träningen. Bara srpungit 12 km-rundor som längst....men men...bara o tänka positivt va!? =)
Uscha jag tillhör också nervösa skaran.....=) Fast samtidigt är jag laddad, har dock inte gått så bra som jag tänkt med träningen. Bara srpungit 12 km-rundor som längst....men men...bara o tänka positivt va!? =)
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 09:38hurrraaaaa
jag sprang 20,32 km i lördags!
Det gick inte fort men jag känner mig jättestolt, första gången jag sprungit 2 mil sammanhängande!!!
hurrraaaaa
jag sprang 20,32 km i lördags!
Det gick inte fort men jag känner mig jättestolt, första gången jag sprungit 2 mil sammanhängande!!!
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 09:48Nej det är inte första gången. Du sprang halvmaradist + några hundra meter till under Årets Sista Långpass, remember? 😉
Nej det är inte första gången. Du sprang halvmaradist + några hundra meter till under Årets Sista Långpass, remember? 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 09:50Peter
på sista långpsset stannade vi och fikade 🙂 det har man liksom inte tid med på varvet ju! Detta var första gången jag sprang det sammanhängande utan paus!!
Peter
på sista långpsset stannade vi och fikade 🙂 det har man liksom inte tid med på varvet ju! Detta var första gången jag sprang det sammanhängande utan paus!!
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 09:53Snyggt jobbat, Josefine! (t+)
Snyggt jobbat, Josefine! (t+)
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 09:54Snyggt jobbat, Josefine! (t+)
Snyggt jobbat, Josefine! (t+)
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 09:54>på sista långpsset stannade vi och fikade
Ja det gjorde vi ju, löparbuffé i bakluckan på Ullas bil!
Jag fick för mej det var efter halvmaran men det var ju faktiskt innan, helt rätt.
>på sista långpsset stannade vi och fikade
Ja det gjorde vi ju, löparbuffé i bakluckan på Ullas bil!
Jag fick för mej det var efter halvmaran men det var ju faktiskt innan, helt rätt.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 09:55Jag är dubbelt så imponerad.
Jag är dubbelt så imponerad.