Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 20:29Jag har prcecis anmält mig till gbg-varvet, så här i denna tråden vill jag vara med!! Fick möjlighet att anmäla mig nu i efterhand pga att mitt jobb ska ha en egen startgrupp. Hade egentligen inte alls tänkt att springa, men har blivit helsporrad av detta
Jag har prcecis anmält mig till gbg-varvet, så här i denna tråden vill jag vara med!! Fick möjlighet att anmäla mig nu i efterhand pga att mitt jobb ska ha en egen startgrupp. Hade egentligen inte alls tänkt att springa, men har blivit helsporrad av detta
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 22:12Ann-Charlotte, jag springer oxå tre ggr iveckan. Följer marathon.se:s program för halvmaraton. Två kortare pass varav ett intervall/fartlek/backe, o ett långpass på helgen. Ungefär som du alltså, o jag tror det kommer gå skitbra!!!!!! 🙂 Lycka till på Va
Ann-Charlotte, jag springer oxå tre ggr iveckan. Följer marathon.se:s program för halvmaraton. Två kortare pass varav ett intervall/fartlek/backe, o ett långpass på helgen. Ungefär som du alltså, o jag tror det kommer gå skitbra!!!!!! 🙂 Lycka till på Va
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 08:26Anita P: Ja då låter det som det träningsprogram som jag kör. Känns som sagt vettigt och inte alltför hårt om man säger så. Med två småbarn och jobb har man ju inte all tid i världen att lägga ner på träning, men 3 pass i veckan klarar jag av utan problem
Anita P: Ja då låter det som det träningsprogram som jag kör. Känns som sagt vettigt och inte alltför hårt om man säger så. Med två småbarn och jobb har man ju inte all tid i världen att lägga ner på träning, men 3 pass i veckan klarar jag av utan problem
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 07:41Hej hej alla debutanter:-) Hur går det för er nu när det börjar närmar sig??
Själv kämpar jag på med ca 3 pass i veckan. Jag har sprungit som längst 16,5 km hittills. Tränar intervall/backträning en gång i veckan. Tyvärr så har jag dock svårt att hinna
Hej hej alla debutanter:-) Hur går det för er nu när det börjar närmar sig??
Själv kämpar jag på med ca 3 pass i veckan. Jag har sprungit som längst 16,5 km hittills. Tränar intervall/backträning en gång i veckan. Tyvärr så har jag dock svårt att hinna
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 08:47Förra året cyklade jag sträckan för att ha en känsla för backar och avstånd på slutat. Sluttningen på Avenyn och efter Vasagatan kan bli en överraskning.
Förra året cyklade jag sträckan för att ha en känsla för backar och avstånd på slutat. Sluttningen på Avenyn och efter Vasagatan kan bli en överraskning.
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 10:21Jag har sprungit 18 km och trodde väl aldrig i mitt liv att jag skulle orka det så bra. Jag har upptäckt att det nog inte är några större problem med konditionen men jag har problem i starten för jag har så ont i mina vader men det släpper efter ngr km oc
Jag har sprungit 18 km och trodde väl aldrig i mitt liv att jag skulle orka det så bra. Jag har upptäckt att det nog inte är några större problem med konditionen men jag har problem i starten för jag har så ont i mina vader men det släpper efter ngr km oc
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 10:33Kul! Jag kom precis att tänka på den här tråden i går när jag var ute och sprang och tänkte att jag skulle leta upp den.
Hoppas verkligen att allla får hålla sig friska och skadefria, och att det går bra med föreberedelserna.
Jag har (förstås!) inte spr
Kul! Jag kom precis att tänka på den här tråden i går när jag var ute och sprang och tänkte att jag skulle leta upp den.
Hoppas verkligen att allla får hålla sig friska och skadefria, och att det går bra med föreberedelserna.
Jag har (förstås!) inte spr
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 11:57Hej!
mina långpass ligger nu mellan 13 och 16 km
så det känns rätt bra inför varvet. Farten är det dock si och så med. Jag fokuserar mer på distansen än fart för tillfället. Jag är glad om jag tar mig runt på 2.30
Hej!
mina långpass ligger nu mellan 13 och 16 km
så det känns rätt bra inför varvet. Farten är det dock si och så med. Jag fokuserar mer på distansen än fart för tillfället. Jag är glad om jag tar mig runt på 2.30
Quote from Olof Robertson on 13 April 2009, 12:05Här känns det inte alls bra. Kommer liksom inte igång ordentligt med att springa. Förkylning, semester, förkylning och allmänt jobbigt sista tiden har gjort att jag inte har sprungit så mkt. Igår flög tanken förbi att jag struntar i det...
Men samtidigt
Här känns det inte alls bra. Kommer liksom inte igång ordentligt med att springa. Förkylning, semester, förkylning och allmänt jobbigt sista tiden har gjort att jag inte har sprungit så mkt. Igår flög tanken förbi att jag struntar i det...
Men samtidigt
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 12:05Hej! Jag har följt ett program från marathon.se som har funkat bra.Jag är nog lite tävlingsmänniska trots allt o har sprungit liite längre än vad som står där nästan varje pass. Det är nog för att jag gillar känslan att ha lite marginal, liksom.
I höstas
Hej! Jag har följt ett program från marathon.se som har funkat bra.Jag är nog lite tävlingsmänniska trots allt o har sprungit liite längre än vad som står där nästan varje pass. Det är nog för att jag gillar känslan att ha lite marginal, liksom.
I höstas