Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 21:15Jo mina kläder som skulle användas på morgonens löprunda ligger kvar oanvända..
Jo mina kläder som skulle användas på morgonens löprunda ligger kvar oanvända..
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 15:52Jag såg att ni var rätt många som i dagsläget klarade av att springa milen på 63-65 min, och hade som mål att klara varvet på 2:20. Det är ju över fyra månader kvar till varvet och om ni löptränar varierat 3 ggr/vecka fram till dess så tror jag att det fa
Jag såg att ni var rätt många som i dagsläget klarade av att springa milen på 63-65 min, och hade som mål att klara varvet på 2:20. Det är ju över fyra månader kvar till varvet och om ni löptränar varierat 3 ggr/vecka fram till dess så tror jag att det fa
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 16:08Jonas
jag springer i dagsläget milen på 62-63 minuter
och jag har satt som mål 2.20 på gbg varvet, jag är rädd att sätta för högt mål och bli besviken.
jag är inte van att springa så långt så jag är rädd att jag inte ska orka hålla farten hela vägen runt
Jonas
jag springer i dagsläget milen på 62-63 minuter
och jag har satt som mål 2.20 på gbg varvet, jag är rädd att sätta för högt mål och bli besviken.
jag är inte van att springa så långt så jag är rädd att jag inte ska orka hålla farten hela vägen runt
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 16:12Förresten så är jag superglad för jag har tagit halvmaradistansen 🙂
på sista långpasset sprang jag med i 21.56 km !!
inte illa för att vara mig!Men fort gick det ju inte då. 2.41 tog det och vi snittade 7.30 min per km.
men nu vet jag iallafall att j
Förresten så är jag superglad för jag har tagit halvmaradistansen 🙂
på sista långpasset sprang jag med i 21.56 km !!
inte illa för att vara mig!
Men fort gick det ju inte då. 2.41 tog det och vi snittade 7.30 min per km.
men nu vet jag iallafall att j
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 19:57Det är ju jättebra jobbat! Grattis 🙂
Det är ju jättebra jobbat! Grattis 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 19:59Ja, jag är som sagt var sjukt imponerad, Josefine!
Jonas: Dina ord var uppmuntrande och inspirerande. Enda "problemet" för mig just nu är jag vill klämma in så mycket längdskidåkning som möjligt så löpningen får stå tillbaka en smula.
Ja, jag är som sagt var sjukt imponerad, Josefine!
Jonas: Dina ord var uppmuntrande och inspirerande. Enda "problemet" för mig just nu är jag vill klämma in så mycket längdskidåkning som möjligt så löpningen får stå tillbaka en smula.
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 22:14Jossan, orsaken att din halvmara inte gick så fort var ju inte direkt för att vi sprang och väntade på dej, eller hur? 7:30 var ekonomitempo för de som planerat springa alla 6 milen.
Du kommer att springa betydligt snabbare på din "riktiga" halvmara av fl
Jossan, orsaken att din halvmara inte gick så fort var ju inte direkt för att vi sprang och väntade på dej, eller hur? 7:30 var ekonomitempo för de som planerat springa alla 6 milen.
Du kommer att springa betydligt snabbare på din "riktiga" halvmara av fl
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 22:30oj 6.00 tempo känns verkligen som en dröm att klara på halvmaran. det klarar jag ju inte ens på milen idag. Men men jag ska träna på minsan, så man vet ju aldrig 🙂
Och visst är det lite skillnad när det är tävling och man har lite andra förutsättningar ä
oj 6.00 tempo känns verkligen som en dröm att klara på halvmaran. det klarar jag ju inte ens på milen idag. Men men jag ska träna på minsan, så man vet ju aldrig 🙂
Och visst är det lite skillnad när det är tävling och man har lite andra förutsättningar ä
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 08:48Josefine, jag har oxå 2.20 som mål o jag blev imponerad av ditt långpass!! Jag får oxå känning i höfterna o såg att du hade fått tips på stretch, vad var det för stretch?
Själv kan jag rekommendera korta löpsteg! Jag trodde jag hade det, men efter ett pas
Josefine, jag har oxå 2.20 som mål o jag blev imponerad av ditt långpass!! Jag får oxå känning i höfterna o såg att du hade fått tips på stretch, vad var det för stretch?
Själv kan jag rekommendera korta löpsteg! Jag trodde jag hade det, men efter ett pas
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 09:10Jossan du kommer fixa det gallant ska du se 🙂
Jossan du kommer fixa det gallant ska du se 🙂