Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 09:40Någon som funderar på att springa det nyinlagda "göteborgsvarvets seedningslopp" den 22mars? Det är en kvartsmarathon...
Verkar inte finns så mkt mera info om loppet ännu på deras hemsida....
Någon som funderar på att springa det nyinlagda "göteborgsvarvets seedningslopp" den 22mars? Det är en kvartsmarathon...
Verkar inte finns så mkt mera info om loppet ännu på deras hemsida....
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 09:43Ingmaria, Anita och Linda, tack för pepp!
Jag är väldigt taggad nu så jag kommer träna på och ligga i som attan!
Ingmaria, Anita och Linda, tack för pepp!
Jag är väldigt taggad nu så jag kommer träna på och ligga i som attan!
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 09:01Josefine, först och främst vill jag gratulera till att du redan nu klarat av distansen för varvet. Det innebär ju faktiskt rätt mycket i din träning. Du behöver inte längre vara rädd för att inte klara längden på loppet; klarar man av det på träning så kl
Josefine, först och främst vill jag gratulera till att du redan nu klarat av distansen för varvet. Det innebär ju faktiskt rätt mycket i din träning. Du behöver inte längre vara rädd för att inte klara längden på loppet; klarar man av det på träning så kl
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 09:43Jonas, tack för stödet! 🙂
Jag vet att man ska "skynda långsamt" precis som du säger, fast det kan vara svårt när det går bra o endorfinerna spritter o jag vill bara springa MEER! Nu har jag börjat följa marathon.se:s program för halvmaraton o det känns
Jonas, tack för stödet! 🙂
Jag vet att man ska "skynda långsamt" precis som du säger, fast det kan vara svårt när det går bra o endorfinerna spritter o jag vill bara springa MEER! Nu har jag börjat följa marathon.se:s program för halvmaraton o det känns
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 22:142.20 låter bra, jag har bara sprungit tjejmilen 08 och har sprungit i ett år ca. Just nu går det lite trögt, tränar spinning och lite löppass på ca 6-8 km. Gillar inte det kalla vädret alls... Hoppas motivationen kommer i takt med lite finare väder!!!
2.20 låter bra, jag har bara sprungit tjejmilen 08 och har sprungit i ett år ca. Just nu går det lite trögt, tränar spinning och lite löppass på ca 6-8 km. Gillar inte det kalla vädret alls... Hoppas motivationen kommer i takt med lite finare väder!!!
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 16:21hur går det för alla debutanter ?
hur känns träningen?Själv tränar jag på rätt mycket, men känner mig lite stressad över långpassen, jag får inte till så många som jag skulle vilja.
hur går det för alla debutanter ?
hur känns träningen?
Själv tränar jag på rätt mycket, men känner mig lite stressad över långpassen, jag får inte till så många som jag skulle vilja.
Quote from Olof Robertson on 28 January 2009, 16:33Jag känner mig mer och mer stressad... kommer inte igång att springa på riktigt förutom några ströpass här och där! :@ Allt annat känns sååå mycket roligare hela tiden, går på mkt gruppass och så. Tror det är för att jag _vet_ att jag _måste_ ta tag i att
Jag känner mig mer och mer stressad... kommer inte igång att springa på riktigt förutom några ströpass här och där! :@ Allt annat känns sååå mycket roligare hela tiden, går på mkt gruppass och så. Tror det är för att jag _vet_ att jag _måste_ ta tag i att
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 16:42Tuggar på enligt plan.
Tuggar på enligt plan.
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 18:17Känns som målet är inom räckhåll.
Känns som målet är inom räckhåll.
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 19:00Jag känner mig stressad. Men litar på att med vårsolen kommer dom sista
-20sek/km som behövs för att fixa målet.
Jag känner mig stressad. Men litar på att med vårsolen kommer dom sista
-20sek/km som behövs för att fixa målet.