Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 14:16Har du anmält dig nu? Jag trodde det var fullt .....:-)
Har du anmält dig nu? Jag trodde det var fullt .....:-)
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 16:45He, he, tjaa, var väl ett tag sedan ... men jag är i alla fall anmäld !!
He, he, tjaa, var väl ett tag sedan ... men jag är i alla fall anmäld !!
Quote from Funbeat user on 30 November 2008, 21:56hei fra norge. fint med en debutant tråd. det er også første gangen jeg er med på et løp i SVERIGE. I Sverige har jeg bare sprunget til Systembolaget i Strømstad. Jeg var heldig å fikk startnummer, sikkert no:49500 med starttid kl.1600. det blir en lang d
hei fra norge. fint med en debutant tråd. det er også første gangen jeg er med på et løp i SVERIGE. I Sverige har jeg bare sprunget til Systembolaget i Strømstad. Jeg var heldig å fikk startnummer, sikkert no:49500 med starttid kl.1600. det blir en lang d
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 10:08Till er som ÄR debutanter!!!!!
VAd kör ni för träningsupplägg????
JAg vet inte vad jag ska gå efter!
Hur många av er har lagt om maten??
Till er som ÄR debutanter!!!!!
VAd kör ni för träningsupplägg????
JAg vet inte vad jag ska gå efter!
Hur många av er har lagt om maten??
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 10:43Zenita
jag försöker köra 3-4 pass per vecka
ett intervallpass
ett snabbdistans 5-7km
ett komfortjoggpass 5-10 km
och ett längre pass 10-15inte alltid jag lyckas följa det här upplägget men det är det jag utgår ifrån sen blir det lite omkastat ibland.
Zenita
jag försöker köra 3-4 pass per vecka
ett intervallpass
ett snabbdistans 5-7km
ett komfortjoggpass 5-10 km
och ett längre pass 10-15
inte alltid jag lyckas följa det här upplägget men det är det jag utgår ifrån sen blir det lite omkastat ibland.
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 10:52Zenita.
Så här kör jag:
3-4 pass i veckan. 4-5 mil i veckan. Ett långpass ala nyckelpass och resten efter behag. Blandat intervaller, softjogg,backar,terräng, distans, fartlek osv.
Långpasset ökas med 1km varannan vecka.
Lite frihet under ansvar med an
Zenita.
Så här kör jag:
3-4 pass i veckan. 4-5 mil i veckan. Ett långpass ala nyckelpass och resten efter behag. Blandat intervaller, softjogg,backar,terräng, distans, fartlek osv.
Långpasset ökas med 1km varannan vecka.
Lite frihet under ansvar med an
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 11:19Nån av Szalkais program borde ju funka
http://www.marathon.se//news/home_halvmarathon.cfm
Nån av Szalkais program borde ju funka
http://www.marathon.se//news/home_halvmarathon.cfm
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 21:42Tack tack för allt, nu ska ja planera planera planera......
Tack tack för allt, nu ska ja planera planera planera......
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 22:13Planeringen går lätt. Det är själva _genomförandet_ som är det svåra 😉
Planeringen går lätt. Det är själva _genomförandet_ som är det svåra 😉
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 08:47Haha Peter jag håller med dig. Speciellt med det rådande pissvädret. Då är man inte alltid så sugen att ge sig ut..
Haha Peter jag håller med dig. Speciellt med det rådande pissvädret. Då är man inte alltid så sugen att ge sig ut..