Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 14:32En liten fråga... Jag har anmält mig och betalt för länge sedan, i början av september. När jag loggar in på "min sida" står att jag är anmäld och att jag har betalt, men jag har inte fått någon annan info hemskickad. Ska man få det? Eller kommer det i vå
En liten fråga... Jag har anmält mig och betalt för länge sedan, i början av september. När jag loggar in på "min sida" står att jag är anmäld och att jag har betalt, men jag har inte fått någon annan info hemskickad. Ska man få det? Eller kommer det i vå
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 14:56Startbevis mm kommer i vår.
Startbevis mm kommer i vår.
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 14:59hm om man ska klara varvet på 2.20 så måste man orka hålla i snitt 6.40 min /km.
det gör jag ju inte i dagsläget kan jag säga, inte på den sträckan. det är ungefär vad jag orkar hålla i en mil sen går det saktare.
Så det gäller att ligga i nu de månader
hm om man ska klara varvet på 2.20 så måste man orka hålla i snitt 6.40 min /km.
det gör jag ju inte i dagsläget kan jag säga, inte på den sträckan. det är ungefär vad jag orkar hålla i en mil sen går det saktare.
Så det gäller att ligga i nu de månader
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 15:17Josefine: jag tror nog du kommer att klara 2.20. Du och jag verkar springa i rätt lika tempo (jag har 65 min som snabbast på milen ... hittills ;))
Jag sprang min första halvmara i slutet av oktober - satsade på en tid på 2.30 (som jag tyckte verkade rät
Josefine: jag tror nog du kommer att klara 2.20. Du och jag verkar springa i rätt lika tempo (jag har 65 min som snabbast på milen ... hittills ;))
Jag sprang min första halvmara i slutet av oktober - satsade på en tid på 2.30 (som jag tyckte verkade rät
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 15:21Josefine, när du står under startsnöret så rinner adrenalinet till och du springer betydligt fortare än du tror du kunde. Det är ju TÄVLING!
Josefine, när du står under startsnöret så rinner adrenalinet till och du springer betydligt fortare än du tror du kunde. Det är ju TÄVLING!
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 21:52Dessutom kommer du att lyftas fram av alla tusentals medlöpare samt ännu fler åskådare. Minns mitt första varv.. det var en grym kick med allt folk 🙂
Dessutom kommer du att lyftas fram av alla tusentals medlöpare samt ännu fler åskådare. Minns mitt första varv.. det var en grym kick med allt folk 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 22:19jo visst har ni rätt i att man får lite extra energi när det är tävling och härlig stämning. men man måste ju också vara realist och veta vad man orkar och inte.
i dagsläget orkar jag 6.40 tempo i en mil men inte mycket mer. Men det är ju lååångt kvar ti
jo visst har ni rätt i att man får lite extra energi när det är tävling och härlig stämning. men man måste ju också vara realist och veta vad man orkar och inte.
i dagsläget orkar jag 6.40 tempo i en mil men inte mycket mer. Men det är ju lååångt kvar ti
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 22:25>i dagsläget orkar jag 6.40 tempo i en mil men inte mycket mer
Det är möjligen inte så att du ställer in dej på att springa just exakt en mil och sen säger hjärnan stopp, och därmed kroppen?
Prova ge dej ut på en 15-20 km bana (utan att mäta distans eller
>i dagsläget orkar jag 6.40 tempo i en mil men inte mycket mer
Det är möjligen inte så att du ställer in dej på att springa just exakt en mil och sen säger hjärnan stopp, och därmed kroppen?
Prova ge dej ut på en 15-20 km bana (utan att mäta distans eller
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 05:52Äsch hon sprang ju över 15 km i 7min/km tempo i söndags!
...hon försöker bara mörka formen och springa om mig på upploppet 😉
Äsch hon sprang ju över 15 km i 7min/km tempo i söndags!
...hon försöker bara mörka formen och springa om mig på upploppet 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 09:18Peter
självklart är ju kroppen inställd på att springa en mil när det är ett milslopp jag springer, det är på milslopp jag snittar 6.30-6.40 och då är jag helt slut när jag kommer i mål. ska jag springa längre måste jag ta ner farten. Efter sista milslop
Peter
självklart är ju kroppen inställd på att springa en mil när det är ett milslopp jag springer, det är på milslopp jag snittar 6.30-6.40 och då är jag helt slut när jag kommer i mål. ska jag springa längre måste jag ta ner farten. Efter sista milslop