Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningDebutanter GBG varvet -09
You need to log in to create posts and topics.

Zenita och Anna: Kanske ska ni börja resonera som den roliga funbeat-medlem (minns inte vem) som skrev något i stil med att hon nog skulle orka springa tio km, men däremot skulle hon aldrig orka en mil.

Nu har jag totalt förfanskat hennes inlägg, men jag

Zenita och Anna: Kanske ska ni börja resonera som den roliga funbeat-medlem (minns inte vem) som skrev något i stil med att hon nog skulle orka springa tio km, men däremot skulle hon aldrig orka en mil.

Nu har jag totalt förfanskat hennes inlägg, men jag

Oj, ursäkta! (H) Det var inte meningen att vara så övertydlig. Det tog så himla lång tid så jag bara klickade...och klickade.

Flåt.

Undrar vem som är den roliga?

Tack Ing Marie
Mitt problem ligger inte i jag inte orkar, problemet är att kroppen min är för tung att jag får ont i kropp och leder.
Jag har sprungit som längst 5 km, så jag ska bara fixa 17 km till hehe.
Men lagaom till Maj är jag där på startledet med

Öka träningslängden långsamt och sikta på (maxtiden - 5 minuter) så blir det möjligt. Det är inte så att du sitter still enligt din kalender!

Ja visst! Du ha ju alldeles rätt! Det är som Gunde Svan sa.. Du kan alltid gå ner ETT kg,, Nu ska jag lägga på 500m på löpsträckan ca 4-5 km, varje gång. Tack Ingmari! Fast det borde jag ju skriva i DIN egna tråd (H:)
Är man tung är det väl extra noga me

Zenita: Ja, det kanske är ännu vanligare - att man faktiskt orkar springa 10 km (eller en mil!) men att leder, senor, ligament och grejs inte hänger med. Viktigt att ta det lugnt och tänka långsiktigt, så du verkar ha en klok strategi.

Anna: Ja, smart at

>problemet är att kroppen min är för tung att jag får ont i kropp och leder.

Löpsteg, löpsteg, löpsteg...

Utveckla Peter..?