Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 22:17Ni är galna 😉 Lycka till!
Ni är galna 😉 Lycka till!
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 08:38Barbro > Tack för ditt svar! Ska kolla upp 20-veckorsprogrammet. Låter sunt att följa något sådant.
Barbro > Tack för ditt svar! Ska kolla upp 20-veckorsprogrammet. Låter sunt att följa något sådant.
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 09:28Frida
mysjogga lite lät trevligt 🙂
Frida
mysjogga lite lät trevligt 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 17:31Idag tog jag min första mil. Känns bra att komma närmare målet, detta var ett stort del mål för mig.
Idag tog jag min första mil. Känns bra att komma närmare målet, detta var ett stort del mål för mig.
Quote from Olof Robertson on 17 November 2008, 17:31Braa Angelica!! 😀
Braa Angelica!! 😀
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 18:19Hejja 😀
Hejja 😀
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 19:09Grattis Angelica! Bra jobbat! (t+)
Grattis Angelica! Bra jobbat! (t+)
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 19:12>Under själva loppet; ät ingenting som erbjuds!!
Eller träna på att peta i er russin, bananbitar och annat lättätet redan nu så att ni vet att ni kan äta munsbitar under loppet utan att få magknip 🙂
>Under själva loppet; ät ingenting som erbjuds!!
Eller träna på att peta i er russin, bananbitar och annat lättätet redan nu så att ni vet att ni kan äta munsbitar under loppet utan att få magknip 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 20:26Åhhh vad jag är avundsjuk på Er alla som kan springa en mil.
Längtar tills jag kommer med i den klubben 😉
Vad NI är duktiga alla där ute, kämpa på nu i höst mörkret.!!!
Åhhh vad jag är avundsjuk på Er alla som kan springa en mil.
Längtar tills jag kommer med i den klubben 😉
Vad NI är duktiga alla där ute, kämpa på nu i höst mörkret.!!!
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 20:50Zenita och Anna: Kanske ska ni börja resonera som den roliga funbeat-medlem (minns inte vem) som skrev något i stil med att hon nog skulle orka springa tio km, men däremot skulle hon aldrig orka en mil.
Nu har jag totalt förfanskat hennes inlägg, men jag
Zenita och Anna: Kanske ska ni börja resonera som den roliga funbeat-medlem (minns inte vem) som skrev något i stil med att hon nog skulle orka springa tio km, men däremot skulle hon aldrig orka en mil.
Nu har jag totalt förfanskat hennes inlägg, men jag