Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 22:52Peter: Det var det äckligaste jag sett. Fy faaaaannnnn. Min största mardröm är att tappa en nagel, den enda behållningen jag skulle ha av det är att jag då skulle tatuera något på huden där....
Peter: Det var det äckligaste jag sett. Fy faaaaannnnn. Min största mardröm är att tappa en nagel, den enda behållningen jag skulle ha av det är att jag då skulle tatuera något på huden där....
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 22:54Lady: Skönt att höra att det inte är obligatoriskt, som sagt är det en av mina värsta mardrömmar. Då kan jag anmäla mig till stockholm marathon utan rädsla :o)
Lady: Skönt att höra att det inte är obligatoriskt, som sagt är det en av mina värsta mardrömmar. Då kan jag anmäla mig till stockholm marathon utan rädsla :o)
Quote from Catharina Brattlin on 14 November 2008, 23:45Kicki, mina löparstrumpor är av märket Seger. Mer vet jag inte, men de är rätt tunna, utan sömmar och helt fantastiska! De har tagit mig igenom ett par hundra mil utan några glid eller blåsor! 🙂
Använder f ö märket i slalompjäxorna också.
Kicki, mina löparstrumpor är av märket Seger. Mer vet jag inte, men de är rätt tunna, utan sömmar och helt fantastiska! De har tagit mig igenom ett par hundra mil utan några glid eller blåsor! 🙂
Använder f ö märket i slalompjäxorna också.
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 07:30Usch, alla låter som experter. Jag har precis sprungit över milen som längst (utan tidtagninag). Måste öka mina distanser och köpa nya pjuck..
Usch, alla låter som experter. Jag har precis sprungit över milen som längst (utan tidtagninag). Måste öka mina distanser och köpa nya pjuck..
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 16:38Vilket bra initiativ Anna med en "debutanttråd"! Toppen (t+)
Min tanke är också att ta mig ner till Götet för loppet (och trängseln!) alla pratar om. Har aldrig sprungit en halvmara innan..
Tränar lite orientering, på gym och egna joggrundor varvat med re
Vilket bra initiativ Anna med en "debutanttråd"! Toppen (t+)
Min tanke är också att ta mig ner till Götet för loppet (och trängseln!) alla pratar om. Har aldrig sprungit en halvmara innan..
Tränar lite orientering, på gym och egna joggrundor varvat med re
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 17:40Kul! Välkommen Frida 🙂
Kul! Välkommen Frida 🙂
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 23:13Jag blir också debutant. Det längsta jag har sprungit tidigare är 20 km för 35 år sedan. Så jag tänker slå personligt rekord på distansen. Lite lättare när det är första gången. (H)
Såg att det fanns en 2:20 grupp men jag tänkte ta 2:15. Drömmen är ju su
Jag blir också debutant. Det längsta jag har sprungit tidigare är 20 km för 35 år sedan. Så jag tänker slå personligt rekord på distansen. Lite lättare när det är första gången. (H)
Såg att det fanns en 2:20 grupp men jag tänkte ta 2:15. Drömmen är ju su
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 23:40Känner mig som debutant även om jag sprungit varvet en gång tidigare. Fast det var lääänge sen, -93 tror jag. Hittar mig dock inte på deras hemsida bland resultaten. Vet att jag sprang efter -92 då yngste sonen är född det året och före -95 då jag började
Känner mig som debutant även om jag sprungit varvet en gång tidigare. Fast det var lääänge sen, -93 tror jag. Hittar mig dock inte på deras hemsida bland resultaten. Vet att jag sprang efter -92 då yngste sonen är född det året och före -95 då jag började
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 09:42Vilket bra mål, Krister, att sätta personligt rekord! Det ska jag också göra.
Jag är också debutant, och har sprungit som längst en mil tidigare (och det bara två gånger). Min plan för träningen fram till varvet är två löppass i veckan och utöver det min
Vilket bra mål, Krister, att sätta personligt rekord! Det ska jag också göra.
Jag är också debutant, och har sprungit som längst en mil tidigare (och det bara två gånger). Min plan för träningen fram till varvet är två löppass i veckan och utöver det min
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 15:04Två dar utan Funbeat, äntligen tillbaka. 🙂
Roligt att läsa alla inlägg, o tack för svar!
Christer, jag tittade på länken, intressant! Men jag är så ojämn, har sprungit milen på allt mellan 58 o 70+min så jag vet inte vad jag ska utgå ifrån.. 2:20 känn
Två dar utan Funbeat, äntligen tillbaka. 🙂
Roligt att läsa alla inlägg, o tack för svar!
Christer, jag tittade på länken, intressant! Men jag är så ojämn, har sprungit milen på allt mellan 58 o 70+min så jag vet inte vad jag ska utgå ifrån.. 2:20 känn