Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 10:31Men Sulvia, tappade du naglar. Jag kan se framför mig hur de böjs upp för att sedan brytas av *ryyysssss*
Men Sulvia, tappade du naglar. Jag kan se framför mig hur de böjs upp för att sedan brytas av *ryyysssss*
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 10:36Belinda, alla tappar inte naglar när de springer. Jag har sprungit både 4 och 5 mil i sträck utan att tappa naglarna, så det är inte obligatoriskt på något vis 🙂
Fast en del gör det, trots att de gör allt rätt. Det kanske beror på vilken sorts naglar m
Belinda, alla tappar inte naglar när de springer. Jag har sprungit både 4 och 5 mil i sträck utan att tappa naglarna, så det är inte obligatoriskt på något vis 🙂
Fast en del gör det, trots att de gör allt rätt. Det kanske beror på vilken sorts naglar m
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 10:40lösnaglar!
lösnaglar!
Quote from Elias Engqvist on 14 November 2008, 10:53Evii och Anita, tittade ni inte på länken? Där kan man välja ålder bl.a. Er mål-tid blir mellan 2:20 och 2:25 ungefär...
Evii och Anita, tittade ni inte på länken? Där kan man välja ålder bl.a. Er mål-tid blir mellan 2:20 och 2:25 ungefär...
Quote from Catharina Brattlin on 14 November 2008, 11:26Belinda, mina naglar har en sån form att, trots att de är ner klippta till max, så är ändå överknaten "uppåt", dvs den ligger inte jämsmed nagelbädden. Så min lösning på problemet var större skor. Det tog ett halvår innan de lossnade, men då var de nya ha
Belinda, mina naglar har en sån form att, trots att de är ner klippta till max, så är ändå överknaten "uppåt", dvs den ligger inte jämsmed nagelbädden. Så min lösning på problemet var större skor. Det tog ett halvår innan de lossnade, men då var de nya ha
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 13:03Jag är också helt ny på området här. Har också sprungit endast 1 mil förrut, men känner mig laddad för att testa GBGsvarvet och träning som hör till.
Men nu måste jag bara undra Sylvia, använder du alltid för stora skor när du tränar med? Är det inte obe
Jag är också helt ny på området här. Har också sprungit endast 1 mil förrut, men känner mig laddad för att testa GBGsvarvet och träning som hör till.
Men nu måste jag bara undra Sylvia, använder du alltid för stora skor när du tränar med? Är det inte obe
Quote from Catharina Brattlin on 14 November 2008, 13:15Nja, för stora skor för mig är när det finns ca en cm extraplats framme vid tårna. Dvs ett halvt nummer större än det jag brukar ha. Inga problem. Dessutom har jag bra löparstrumpor som motverkar "glidet" inne i skon plus att jag knyter skorna på ett spec
Nja, för stora skor för mig är när det finns ca en cm extraplats framme vid tårna. Dvs ett halvt nummer större än det jag brukar ha. Inga problem. Dessutom har jag bra löparstrumpor som motverkar "glidet" inne i skon plus att jag knyter skorna på ett spec
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 16:24Mina favvopjuck är för stora, och nyss köpte jag nya, en annan sort och lät bara försäljaren på Runners plocka fram storlekar. Tyvärr reflekterade jag inte tillräckligt över storleken för dessa nya är för för stora. Så stora att jag snubblade när jag spra
Mina favvopjuck är för stora, och nyss köpte jag nya, en annan sort och lät bara försäljaren på Runners plocka fram storlekar. Tyvärr reflekterade jag inte tillräckligt över storleken för dessa nya är för för stora. Så stora att jag snubblade när jag spra
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 17:55Aha, ja då förstår jag! 😀 Låter onekligen som jag ska fundera på något större skor jag med när jag köper dojor nästa gång. Har också märkt av det där med svullna fötter ibland, men inte alltid. Men ska man ta sig runt Göteborgsvarvet så småningom så lär
Aha, ja då förstår jag! 😀 Låter onekligen som jag ska fundera på något större skor jag med när jag köper dojor nästa gång. Har också märkt av det där med svullna fötter ibland, men inte alltid. Men ska man ta sig runt Göteborgsvarvet så småningom så lär
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 18:08"Christer"
Nä, men nu har jag kollat.
Tack! För alla bra tips.
"Christer"
Nä, men nu har jag kollat.
Tack! För alla bra tips.