Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 20:49Tror att jag också hakar på 2:20-gänget. Med precis 6 månader kvar till Varvet var jag och en kompis (som debuterade på Varvet i våras) ute och sprang Skatåsmilen, eller jag borde kanske skriva joggade och gick i flera uppförsbackar, men runt kom vi (på s
Tror att jag också hakar på 2:20-gänget. Med precis 6 månader kvar till Varvet var jag och en kompis (som debuterade på Varvet i våras) ute och sprang Skatåsmilen, eller jag borde kanske skriva joggade och gick i flera uppförsbackar, men runt kom vi (på s
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 20:57kom precis in efter en runda som slutade med distansrekord för min del 15,2km
det är mentalt skönt att känna att jag behärskar längre och längre distanser.
Men det är fortfarande en bit kvar till halvmaran. men å andra sidan är det rätt lång tid också så
kom precis in efter en runda som slutade med distansrekord för min del 15,2km
det är mentalt skönt att känna att jag behärskar längre och längre distanser.
Men det är fortfarande en bit kvar till halvmaran. men å andra sidan är det rätt lång tid också så
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 21:00Herregud Josefin,
justera ditt mål för katten!!
Är din kropp och fysik inte värd högre tankar än så..? 😉
Herregud Josefin,
justera ditt mål för katten!!
Är din kropp och fysik inte värd högre tankar än så..? 😉
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 21:02Jossan, Äh. Vi klipper din halvmaradistans när som helst. Du, jag, maffe och vårt nya motto 😉
Jossan, Äh. Vi klipper din halvmaradistans när som helst. Du, jag, maffe och vårt nya motto 😉
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 21:04törs inte sätta för höga mål, jag ska ju orka också, jag springer ju inte så snabbt.
törs inte sätta för höga mål, jag ska ju orka också, jag springer ju inte så snabbt.
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 21:09Josefine, här är ditt nästa mål
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=318498
Kom igen nu, Linda ska ju med. Och jag.
Bättre lyss till den sträng osv osv.
Josefine, här är ditt nästa mål
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=318498
Kom igen nu, Linda ska ju med. Och jag.
Bättre lyss till den sträng osv osv.
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 21:11Peter, jag tror jag övertalat henne faktsikt 😉 Och dessutom lurat på henne en 6h i skövde i mars på köpet ..
Peter, jag tror jag övertalat henne faktsikt 😉 Och dessutom lurat på henne en 6h i skövde i mars på köpet ..
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 21:14hehe japp sista långpasset låter kul helt klart, får se hur långt jag orkar haka på bara. Men det låter ju som det blir ett långsamt tempo så även en snigel som jag kan haka på en timme eller två kanske 🙂
hehe japp sista långpasset låter kul helt klart, får se hur långt jag orkar haka på bara. Men det låter ju som det blir ett långsamt tempo så även en snigel som jag kan haka på en timme eller två kanske 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 21:17Josefine, jag tänkte hänga på då. Och jag springer också långsamt.
Låååångsamt.
Ska följa din blogg och hoppas på att få sällskap av dig, kanske 15-20 km, den 28:e december. Vi kan väl göra ett försök att mysjogga med en bit!?
Josefine, jag tänkte hänga på då. Och jag springer också långsamt.
Låååångsamt.
Ska följa din blogg och hoppas på att få sällskap av dig, kanske 15-20 km, den 28:e december. Vi kan väl göra ett försök att mysjogga med en bit!?
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 22:03Ja Eureka, jag känner igen det. Svårt att få in en ny träningsform när man tycker att allt annat man tränar är så roligt så man inte vill byta ut något enda pass.
Nu gick det ju inte att anmäla sig till Göteborgsvarvet längre så jag får satsa på 2010 men
Ja Eureka, jag känner igen det. Svårt att få in en ny träningsform när man tycker att allt annat man tränar är så roligt så man inte vill byta ut något enda pass.
Nu gick det ju inte att anmäla sig till Göteborgsvarvet längre så jag får satsa på 2010 men