Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 21:37Det enda jag vill är at springa fort och länge men än så länge är det bara en dröm, men de är till för att gå i uppfyllelse.
Så hör ni ett vårskrik i Göteborg den 16 maj då är det nog jag som tagit mig i MÅL.
Glöm inte att målbilden är lika viktig som up
Det enda jag vill är at springa fort och länge men än så länge är det bara en dröm, men de är till för att gå i uppfyllelse.
Så hör ni ett vårskrik i Göteborg den 16 maj då är det nog jag som tagit mig i MÅL.
Glöm inte att målbilden är lika viktig som up
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 06:132:20 om man är 30 år, om man är 41 då? vilken tid siktar man på då, hihi. springer milen på ca 64 min oxå. kan väl säga att mitt mål är att ta mig runt.
2:20 om man är 30 år, om man är 41 då? vilken tid siktar man på då, hihi. springer milen på ca 64 min oxå. kan väl säga att mitt mål är att ta mig runt.
Quote from Olof Robertson on 14 November 2008, 08:05Funderar också på att ha 2:20 som mål, men jag får se lite längre fram hur träningen går. I dagsläget har jag inte sprungit längre än 10 km, och jag har sprungit som bäst på 66 min. Men tycker ändå det borde gå om man satsar... 🙂
Funderar också på att ha 2:20 som mål, men jag får se lite längre fram hur träningen går. I dagsläget har jag inte sprungit längre än 10 km, och jag har sprungit som bäst på 66 min. Men tycker ändå det borde gå om man satsar... 🙂
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 08:16Evii, då är vi två, 41 o runt 65 på milen. Jag hoppas kunna öka sträckan under ett par månader o sen träna på farten. Att komma runt är absolut främsta målet, fast det lockar att ha en tid att satsa på oxå.. Det ska tilläggas att jag typ aldrig sprungit f
Evii, då är vi två, 41 o runt 65 på milen. Jag hoppas kunna öka sträckan under ett par månader o sen träna på farten. Att komma runt är absolut främsta målet, fast det lockar att ha en tid att satsa på oxå.. Det ska tilläggas att jag typ aldrig sprungit f
Quote from Catharina Brattlin on 14 November 2008, 08:27Anita, jag såg att Du redan har klämt 15 km. Då kan jag säga Dig att resterande 6,1 klarar Du galant. Om inte annat så med lite pannben. No worries! 🙂
F ö kan måltiden 2:20 gälla för en 41-åring också.
Ett par tips bara: försök få in längre rundor på
Anita, jag såg att Du redan har klämt 15 km. Då kan jag säga Dig att resterande 6,1 klarar Du galant. Om inte annat så med lite pannben. No worries! 🙂
F ö kan måltiden 2:20 gälla för en 41-åring också.
Ett par tips bara: försök få in längre rundor på
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 08:36Ok Sylvia, tack för tipsen. 🙂 Backar o asfalt ska jag lägga in!
Ok Sylvia, tack för tipsen. 🙂 Backar o asfalt ska jag lägga in!
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 08:45Bra tips.. Fler tack 🙂
Bra tips.. Fler tack 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 14 November 2008, 08:56Nu pratar jag bara av egna erfarenheter men...
...bra skor vet Ni nog att Ni bör ha. Men tänk på att de ska vara ett halvt till ett nummer "förstora". Fötterna sväller under långa löppass, och för att slippa tappa naglar (som jag gjorde efter min allra f
Nu pratar jag bara av egna erfarenheter men...
...bra skor vet Ni nog att Ni bör ha. Men tänk på att de ska vara ett halvt till ett nummer "förstora". Fötterna sväller under långa löppass, och för att slippa tappa naglar (som jag gjorde efter min allra f
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 08:59Var beredd på en sagolik trängsel,det är ganska jobbigt att springa o kryssa bland denna massa som väller fram,finns även mycket gångtrafikanter så att säga.Tur att det inte drabbar mig som står lite längre fram,lycka till.
Var beredd på en sagolik trängsel,det är ganska jobbigt att springa o kryssa bland denna massa som väller fram,finns även mycket gångtrafikanter så att säga.Tur att det inte drabbar mig som står lite längre fram,lycka till.
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 09:01Nybörjare som jag är.. Enervit? Enevitgel? Var köper man det?
Nybörjare som jag är.. Enervit? Enevitgel? Var köper man det?