Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 08:04Fredrik, du har tid på dig.. Tänk Rocky! Den filmen när han tränar ute. Drar stockar och allt vad det är. -09 HELsatsar du, ok? (hv)
Fredrik, du har tid på dig.. Tänk Rocky! Den filmen när han tränar ute. Drar stockar och allt vad det är. -09 HELsatsar du, ok? (hv)
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 08:58Fast det är ju inte så himla kul att starta i typ grupp 18 om man ger järnet för en bra tid.
Fast det är ju inte så himla kul att starta i typ grupp 18 om man ger järnet för en bra tid.
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 10:14vad kan man vänta sig att springa på för tid tro?
jag springer idag en mil på 64 minuter och har som max sprungit 15 km det tog 1.45 men då tog vi det väldigt lugnt.
2.20 kanske kan vara en rimlig målsättning..jag är förvisso glad om jag tar mig runt
vad kan man vänta sig att springa på för tid tro?
jag springer idag en mil på 64 minuter och har som max sprungit 15 km det tog 1.45 men då tog vi det väldigt lugnt.
2.20 kanske kan vara en rimlig målsättning..
jag är förvisso glad om jag tar mig runt
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 10:29Ja, jag undrar samma sak som dig, Josefine, och vi verkar ligga väldigt lika till. Jag har som längst sprungit 15 km och springer idag en platt mil på 63 minuter. (Men jag kan springa mycket långsammare än så om jag sätter den sidan till!)
Så vad är en r
Ja, jag undrar samma sak som dig, Josefine, och vi verkar ligga väldigt lika till. Jag har som längst sprungit 15 km och springer idag en platt mil på 63 minuter. (Men jag kan springa mycket långsammare än så om jag sätter den sidan till!)
Så vad är en r
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 10:30Satsa på att ha en måltid, blir mycket lättare och roligare att springa och motivera dig då.
Kör på 2.20 eftersom det är den tid du redan börjat fundera på. Att du klarar och springa igenom det tvivlar jag inte på om du redan sprungit 15k.
Satsa på att ha en måltid, blir mycket lättare och roligare att springa och motivera dig då.
Kör på 2.20 eftersom det är den tid du redan börjat fundera på. Att du klarar och springa igenom det tvivlar jag inte på om du redan sprungit 15k.
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 10:35ingmari
ska vi satsa på 2.20 då ? 🙂
så har vi nåt att jobba mot och peppa varandra för!
vad kul med någon som ligger på samma nivå.
Då kan vi följa varandra lite ju!
ingmari
ska vi satsa på 2.20 då ? 🙂
så har vi nåt att jobba mot och peppa varandra för!
vad kul med någon som ligger på samma nivå.
Då kan vi följa varandra lite ju!
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 10:37Men absolut. (t+)
Men absolut. (t+)
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 14:04Jag har aldrig sprunit tidigare så detta är en stor utmaning för mig har sprungit som längt 5 km.
Men just nu håller jag på att vänja kroppen vid mer träning så jag blandar allt just nu, Bp, BC, spinning, vibro,box, och mycket Core och lite löpning,
Mina
Jag har aldrig sprunit tidigare så detta är en stor utmaning för mig har sprungit som längt 5 km.
Men just nu håller jag på att vänja kroppen vid mer träning så jag blandar allt just nu, Bp, BC, spinning, vibro,box, och mycket Core och lite löpning,
Mina
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 14:10Det ska vi oxå Zenita.. Och förresten är det inte frågan Om utan När det är gjort (t+). ps- Jag är också urusel löpare på längre distanser
Det ska vi oxå Zenita.. Och förresten är det inte frågan Om utan När det är gjort (t+). ps- Jag är också urusel löpare på längre distanser
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 14:11Heja Zenita! Det låter klokt att träna allsidigt. Lätt att få ont om man springer för mycket och för snabbt innan hela kroppen hänger med.
Heja Zenita! Det låter klokt att träna allsidigt. Lätt att få ont om man springer för mycket och för snabbt innan hela kroppen hänger med.