Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 16:49Ingmari och Josefin!
Tror jag hänger på det där 2.20-målet.... springer milen på några sek över timmen som bäst, men har inte gett mig på några längre sträckor än. 2.20 borde inte vara alltför orimlig, eller hur!?
Ingmari och Josefin!
Tror jag hänger på det där 2.20-målet.... springer milen på några sek över timmen som bäst, men har inte gett mig på några längre sträckor än. 2.20 borde inte vara alltför orimlig, eller hur!?
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 16:51Lotta:
Välkommen i 2:20 klubben!Jag tycker det är kul att se att det finns några fler som är på min nivå, annars tycker jag de flesta är så attans snabba hela tiden.
2:20 känns mer och mer som ett rimligt mål faktiskt.
Sen blir det en bonus om vi spr
Lotta:
Välkommen i 2:20 klubben!
Jag tycker det är kul att se att det finns några fler som är på min nivå, annars tycker jag de flesta är så attans snabba hela tiden.
2:20 känns mer och mer som ett rimligt mål faktiskt.
Sen blir det en bonus om vi spr
Quote from Elias Engqvist on 13 November 2008, 16:54Enl. http://www.runningforfitness.org/calc/rp.php?metres=10000&hr=1&min=4&sec=0&age=30&gender=F&Submit=Calculate
bör det gå på mellan 2:18 o 2:24 om ni är c:a 30 år... så 2:20 är väl en bra mål-tid!
bör det gå på mellan 2:18 o 2:24 om ni är c:a 30 år... så 2:20 är väl en bra mål-tid!
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 16:56Tack Christer, det såg ju hoppfullt ut!
Tack Christer, det såg ju hoppfullt ut!
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 17:392:20 klubben here I come! 🙂
Nu har jag blivit inspirerad, tänk om jag oxå kan!?! Först var målet att ta mig runt, senare blev förhoppningen 2:45.. Det verkar som ni är på ungefär samma nivå som jag..Man måste ju våga lite 😉
2:20 klubben here I come! 🙂
Nu har jag blivit inspirerad, tänk om jag oxå kan!?! Först var målet att ta mig runt, senare blev förhoppningen 2:45.. Det verkar som ni är på ungefär samma nivå som jag..
Man måste ju våga lite 😉
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 20:06Hoppar in i tråden.
Detta blir mitt första gbgvarv men hoppas sen på fler..
Löp tränar ca3ggr i v, är uppe på 8km nu men är redo för milen.
Satsar på att komma runt men har lite hopp runt 2:20.
Så nu har min träning fått ett del mål, från början va det ba
Hoppar in i tråden.
Detta blir mitt första gbgvarv men hoppas sen på fler..
Löp tränar ca3ggr i v, är uppe på 8km nu men är redo för milen.
Satsar på att komma runt men har lite hopp runt 2:20.
Så nu har min träning fått ett del mål, från början va det ba
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 20:152:20 it is. Kul att ha ett mål. 🙂
Kan man inte skryta om egna idrottsmeriter får man använda sig av släkten: Min morbror sprang Gbg-varvet på 2:01 samma år som han fyllde sjuttio. Det tycker jag var duktigt gjort. (t+)
2:20 it is. Kul att ha ett mål. 🙂
Kan man inte skryta om egna idrottsmeriter får man använda sig av släkten: Min morbror sprang Gbg-varvet på 2:01 samma år som han fyllde sjuttio. Det tycker jag var duktigt gjort. (t+)
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 20:25Eftersom du säger så Anna ska jag sattsa helhjärtat 09! 😀 5-tempo blir svårt men jag ska ha det som mål ändå.
Känner mig supertaggan till detta nu 😀
Eftersom du säger så Anna ska jag sattsa helhjärtat 09! 😀 5-tempo blir svårt men jag ska ha det som mål ändå.
Känner mig supertaggan till detta nu 😀
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 20:35BRA Fredrik! "Just do it" 😀
BRA Fredrik! "Just do it" 😀
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 20:59"Just do it" - ett fantastiskt motto! (H)
Får mig alltid att slå bort de där tankarna som säger: "Mjae, jag kanske inte ska träna idag..."
"Just do it" - ett fantastiskt motto! (H)
Får mig alltid att slå bort de där tankarna som säger: "Mjae, jag kanske inte ska träna idag..."