Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningDebutanter GBG varvet -09
You need to log in to create posts and topics.

Nu fick jag ändå en nytändning när jag skrev 🙂 Hade planerat bodypump i eftermiddag, men pratade med min mamma som är totalt oinsatt i träning och tycker att jag kan väl springa bra sista veckorna och sen göra mitt bästa på loppet.

Sen tänkte jag att h

Det är första gången jag springer göteborgsvarvet. Har sprungit 15 km eller mer 4 gånger. Det som är jobbigt för mig är att hälen och låret tar slut i slutet av rundan. Igår sprang jag 19.92 km. Låren och hälarna tog slut en kilometer kvar. Hade tänkt spr

Det funkar ganska bra. Springer ett längre pass varje söndag, allt från 10-12 km uppemot 18. Nästa söndag ska vi, flera st. hoppas jag springa 21,1 km för att även om jag vet att jag kommer att klara det känns det bra att ha gjort sträckan tämligen nylige

Jenny: Visst är det fantastiskt vad som kan hända när man skriver ett litet inlägg på funbeat? Plötsligt är man på igen. Har hänt mig flera gånger. 🙂

Jag ska dock på bodypump om en liten stund, eftersom jag försöker hålla mig till att bara springa 3 gg

Ingmari: Ja visst är det 🙂 Sprang 8 km nyss, visst var det jobbigt, men hade orkat mer. Känns skönt sluta springa med den vetskapen och utan blodsmak i munnen. Ska göra mitt bästa! 🙂 Ha så skoj på pumpen. 3 ggr + bodypump var min tanke också tidigare, l

Pga förkylningar och annat skit så har det inte blivit så många långpass de sista två månaderna som jag hade tänkt. Men jag tänker nöja mig med att få till några 15 km:s pass i motionsspår med backar och tror att det räcker bra även om tiden kanske inte b

Jenny, jag skulle kunna skriva under på ditt första inlägg. Åtminstone ditt första stycke kan jag kopiera rakt av.

MEN.. imorgon har jag ett möte som gör att jag inte hinner till det Body Pump pass som oftast är planerat på tisdagar (om träning alls), s

Jodå, första gången med GBGVarvet för min del. Började springa förra året och målet var att klara milen. Nu sätter man ju klart högre mål. Litet uppebåll i höstas men började igen i februari att träna inför detta lopp. För ungefär 6 veckor sen fick jag s

Sprang 18,5 km idag. Längdrekord fört mig och det gick jättebra. Jag sprang i 6,09 tempo och hade helt klart kunnat springa fortare, för jag kände mig knappt andfådd när jag sprang. Däremot så kände jag mig väldigt ledbruten och öm i knäna och höften när

25 dagar kvar hörrni!
nu är jag supernervös.