Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningDebutmarathonkompisar
You need to log in to create posts and topics.

Jag har aldrig sprungit en mara,men nu har jag tagit steget och anmält mej till Sthlm marathon nästa år. Det vore jättekul om det finns fler marathondebutanter här ute på FB som tänkt sig springa Sthlm marathon nästa år. Min tanke är att det vore säkert b

Här är en till! Hade innan i år aldrig sprungit längre än "milen" (inklusive dit och hem blir det 11,8 km)... I år blev det Stockholm Halvmarathon och i juni smäller det:D

Jag har anmält mig till ett av programmen på marathon.se, ska bli spännande att se

Uj va spännande. Jag önska jag kunde säga att jag hänger på men först ska jag ju halvmaradebutera!

Kul att några redan svarat. Jag har ännu inte anmält mej för något träningsprogram på marathon.se,men funderar skarpt på att göra så,kanske redan ikväll.

Här är en till som ska "halv" debutera. Vem vet, jag kanske vågar mig på hela maran om jag inte fuskar med träningen. Följer ett av programmen i marathon.se för halvmarathon.

Så! Då var även jag anmäld till ett av träningsprogrammen på marathon.se:-)

Härligt Ola. Hur menar ni anmäla till ett av deras program? Startar den en viss vecka som man sen ska följa fram till loppet? Jag kör en gratisvariant på 20 veckor. Är inne på min tredje vecka (H)

Är det någon av er som har erfarenhet att att använda sig av "färdiga" träningsprogram sedan tidigare? Typ marathon.se ptogram. Jag har alltid tränat ensam och efter egna ideer,men kände att kanske är det en hjälp på vägen med ett träningsprogram.

Hej Ami. Jepp.Jag har ingen erfarenhet av träningsprogram sedan tidigare,men på maraton.se kunde man om jag förstod det hela rätt välja på vilken nivå av program man ville lägga sig på,tror det var allt ifrån 3tim till 6tim.

Tror marathon.se programmen startar 5dec... Har redan börjat få fjärilar i magen:-)