Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELDejting? Har vi tid?
You need to log in to create posts and topics.

minsann.... 🙂

Tror det är rätt fullt i husvagnen i år.. Jag o N o D&BW o ev ett barn.. men det ryms nog fyra i bredd på ena sidan.. så en till, minst!! Joo den där Gävlebon dyker kanske upp..

Men ett helt förtält ju!! Jösses, finns mycket platser!!

Men PER!!! Va.. tror du inte jag är en TJEJ??? Jösses.. Du o SCF kör samma sak.. (H:)

Vem har sagt att jag inte tror du är en tjej. Givetvis överger du husvagnen nu när jag stuvat den full med musciserande skåningar.

okej.. *ler*
Du verkar ha planerat det här i minsta detalj per!!
blir nog kanonbra...

För er som inte cyklar, det finns en jättegullig liten pöl där dom har ett springspår som går runt.. det är drygt en km tror jag!

Coolt, då kan vi ha sån tävling där man springer 42 varv runt den pölen, så har vi funbeats egen marathon 😉

Nej men ja hade fakktiskt tänkt vara med och cykla, men frågan är hur snabba är ni cykelgalningar? Kommer en sån grupp vänta på bromsklossen Kari

Finns alla farter Karin. Alla startar i en klunga, ca 200 cyklister ungefär. Man ställer sig långt fram eller bak beroende på hur fort man satsar på. Sen hänger man bara med tills man måste släppa till nästa grupp som ligger bakom. Redan efter nån dag bör

Ok, sounds great! 🙂 E det cykling hela veckan eller hur är det tänkt?

6 lopp och 1 vilodag. Kika in på Laholmscyklistens site för all info:
http://www.laholmscyklisten.nu/m6.html

Karin, kanske det finns en gentleman som cyklar med dig?!