Quote from Torbjörn Ohlsson on 10 May 2007, 23:28minsann.... 🙂
minsann.... 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 10 May 2007, 23:41Tror det är rätt fullt i husvagnen i år.. Jag o N o D&BW o ev ett barn.. men det ryms nog fyra i bredd på ena sidan.. så en till, minst!! Joo den där Gävlebon dyker kanske upp..
Men ett helt förtält ju!! Jösses, finns mycket platser!!
Tror det är rätt fullt i husvagnen i år.. Jag o N o D&BW o ev ett barn.. men det ryms nog fyra i bredd på ena sidan.. så en till, minst!! Joo den där Gävlebon dyker kanske upp..
Men ett helt förtält ju!! Jösses, finns mycket platser!!
Quote from Emma Sjöberg on 10 May 2007, 23:45Men PER!!! Va.. tror du inte jag är en TJEJ??? Jösses.. Du o SCF kör samma sak.. (H:)
Men PER!!! Va.. tror du inte jag är en TJEJ??? Jösses.. Du o SCF kör samma sak.. (H:)
Quote from Fredrik Närenfors on 10 May 2007, 23:47Vem har sagt att jag inte tror du är en tjej. Givetvis överger du husvagnen nu när jag stuvat den full med musciserande skåningar.
Vem har sagt att jag inte tror du är en tjej. Givetvis överger du husvagnen nu när jag stuvat den full med musciserande skåningar.
Quote from Emma Sjöberg on 10 May 2007, 23:51okej.. *ler*
Du verkar ha planerat det här i minsta detalj per!!
blir nog kanonbra...För er som inte cyklar, det finns en jättegullig liten pöl där dom har ett springspår som går runt.. det är drygt en km tror jag!
okej.. *ler*
Du verkar ha planerat det här i minsta detalj per!!
blir nog kanonbra...
För er som inte cyklar, det finns en jättegullig liten pöl där dom har ett springspår som går runt.. det är drygt en km tror jag!
Quote from Lena Bjerlöw on 10 May 2007, 23:58Coolt, då kan vi ha sån tävling där man springer 42 varv runt den pölen, så har vi funbeats egen marathon 😉
Nej men ja hade fakktiskt tänkt vara med och cykla, men frågan är hur snabba är ni cykelgalningar? Kommer en sån grupp vänta på bromsklossen Kari
Coolt, då kan vi ha sån tävling där man springer 42 varv runt den pölen, så har vi funbeats egen marathon 😉
Nej men ja hade fakktiskt tänkt vara med och cykla, men frågan är hur snabba är ni cykelgalningar? Kommer en sån grupp vänta på bromsklossen Kari
Quote from Fredrik Närenfors on 11 May 2007, 00:04Finns alla farter Karin. Alla startar i en klunga, ca 200 cyklister ungefär. Man ställer sig långt fram eller bak beroende på hur fort man satsar på. Sen hänger man bara med tills man måste släppa till nästa grupp som ligger bakom. Redan efter nån dag bör
Finns alla farter Karin. Alla startar i en klunga, ca 200 cyklister ungefär. Man ställer sig långt fram eller bak beroende på hur fort man satsar på. Sen hänger man bara med tills man måste släppa till nästa grupp som ligger bakom. Redan efter nån dag bör
Quote from Lena Bjerlöw on 11 May 2007, 00:22Ok, sounds great! 🙂 E det cykling hela veckan eller hur är det tänkt?
Ok, sounds great! 🙂 E det cykling hela veckan eller hur är det tänkt?
Quote from Camilla Höög on 11 May 2007, 07:416 lopp och 1 vilodag. Kika in på Laholmscyklistens site för all info:
http://www.laholmscyklisten.nu/m6.html
6 lopp och 1 vilodag. Kika in på Laholmscyklistens site för all info:
http://www.laholmscyklisten.nu/m6.html
Quote from Emma Sjöberg on 11 May 2007, 08:27Karin, kanske det finns en gentleman som cyklar med dig?!
Karin, kanske det finns en gentleman som cyklar med dig?!