Quote from Pernilla Liljegren on 11 May 2007, 08:34Ska jag utgå från att jag är en av de musicerande skåningarna, elelr är det bara min självuppfylldhet som talar 😉
Oj, nu blev det pinsamt! Missade det där med att Per tar med sig alla tjejerna till tältet....menar du då Per att du tror att Kristoffer ta
Ska jag utgå från att jag är en av de musicerande skåningarna, elelr är det bara min självuppfylldhet som talar 😉
Oj, nu blev det pinsamt! Missade det där med att Per tar med sig alla tjejerna till tältet....menar du då Per att du tror att Kristoffer ta
Quote from Emma Sjöberg on 11 May 2007, 08:48För att sitta i en båt måste jag säga att Du har koll Anders, kommer du också eller?? 😉
För att sitta i en båt måste jag säga att Du har koll Anders, kommer du också eller?? 😉
Quote from Christian Wahlberg on 11 May 2007, 08:51Jag garderar med eget tält.
Jag garderar med eget tält.
Quote from Camilla Höög on 11 May 2007, 10:14Jag vill åka dit, men det kan krocka med mina semesterplaner som är multisportsemester i Alperna m. airboat, canyoning, mountainbike, klättring, via ferrata, rafting och äventyrspark. Låter grymt kul! Ingen som vill följa med?
Kan bli 3 lopp i början av
Jag vill åka dit, men det kan krocka med mina semesterplaner som är multisportsemester i Alperna m. airboat, canyoning, mountainbike, klättring, via ferrata, rafting och äventyrspark. Låter grymt kul! Ingen som vill följa med?
Kan bli 3 lopp i början av
Quote from Fredrik Närenfors on 11 May 2007, 17:02Louise, du är ingen skåning. Du är en skånska 🙂
Du tror väl inte att Silva var ensam i vagnen. Brukar vara ett par tre Tierpsgubbar till där 🙂 Minst två Nicke och säkert en Dennis också.
Louise, du är ingen skåning. Du är en skånska 🙂
Du tror väl inte att Silva var ensam i vagnen. Brukar vara ett par tre Tierpsgubbar till där 🙂 Minst två Nicke och säkert en Dennis också.
Quote from Funbeat user on 13 May 2007, 00:30Hej, på Er. Har precis vågat mig ut på den elektroniska singelvägen (kör på lilla klinga) och känner mig för hur ”pavén” är.
Det här med Laholm låter spännande. Jag har kört det några gånger, fantastiskt lopp, men aldrig som singel så det skulle bli nått
Hej, på Er. Har precis vågat mig ut på den elektroniska singelvägen (kör på lilla klinga) och känner mig för hur ”pavén” är.
Det här med Laholm låter spännande. Jag har kört det några gånger, fantastiskt lopp, men aldrig som singel så det skulle bli nått
Quote from Funbeat user on 14 May 2007, 14:53Hej vill bara tala om att jag är singel, så ni vackra damer som är här poå den här sidan, kan ju skriva till mig om ni har lust, jag är inte bara singel jag är en jäkel på att cykla också ler. Ville bara tala om det hej svejs.
Hej vill bara tala om att jag är singel, så ni vackra damer som är här poå den här sidan, kan ju skriva till mig om ni har lust, jag är inte bara singel jag är en jäkel på att cykla också ler. Ville bara tala om det hej svejs.
Quote from Nils Hylander on 15 May 2007, 08:44Åhhh, va kul ni har som planerar en vecka i Laholm i sommar - blir riktigt avundsjuk!!! Nedrans att det krockar med Viking Touren i Norge.....annars hade jag ju komme ner med dottern och ett 8-mannatält som inte går av för hackor.....TRE sovrum...det ni!!
Åhhh, va kul ni har som planerar en vecka i Laholm i sommar - blir riktigt avundsjuk!!! Nedrans att det krockar med Viking Touren i Norge.....annars hade jag ju komme ner med dottern och ett 8-mannatält som inte går av för hackor.....TRE sovrum...det ni!!
Quote from Fredrik Närenfors on 15 May 2007, 09:06Bara du får en tältplats då. Så populärt som M6 verkar just nu så kan det bli trångt (t+)
Bara du får en tältplats då. Så populärt som M6 verkar just nu så kan det bli trångt (t+)
Quote from Funbeat user on 15 May 2007, 09:15Väldans vad mycket cyklister det blev här 🙂 Är det särskilt många cyklister som är singlar eller är ni bara mycket mer sociala än alla andra singlar? (H)
Väldans vad mycket cyklister det blev här 🙂 Är det särskilt många cyklister som är singlar eller är ni bara mycket mer sociala än alla andra singlar? (H)