Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELDejting? Har vi tid?
You need to log in to create posts and topics.

Jag slänger in ett litet inlägg här sådär bara helt apropå och uppmanar alla socialt sugna Stockholmssinglar att kolla in http://www.runningdinner.nu Jag ska testa nästa lördag för första gången, ska bli intressant minst sagt. Om jag nu får gå, det är tydligen

🙂
Vilket namn.. med min fantasi får jag det till att det låter som att man springer från maten/notan.. kanske därför det inte kommer några killar 🙂

Åh... det där har jag hört talas om. Du måste tala om hur det var.

Tycker de kunda fixa en skåneversion. Låter spännande!

En i Göteborg också hade varit kul...

Så klart jag inte kommer överge er funbeatare! Men roligt Kristoffer att du har sådana höga förhoppningar om det här evemanget att du tror jag ska träffa rätt direkt 😉

Närå, man springer inte från notan, men man får ett sällskap för kvällen som man äter

Dags att börja städa då 🙂

Om man har svårt att få ihop livspusslet så är ju en variant att använda träning som en dejtingaktivitet! Så gjorde jag sist, det blev en löptur med mannen i fråga. Men sen blev det inte så mycket mer (tror jag...), han kanske blev knäckt för att jag spra

en träningsdate skulle funka för mig! hmmmmm.... frågan är bara vem att fråga....

Det finns ju många här Leif! Problemet är att man bor i en avkrok...Då är det jobbigt!