Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELDejting? Har vi tid?
You need to log in to create posts and topics.

Kom och prova Camilla 🙂

Jo vi är nog ganska sociala. Vi färdas ju tillsammans i stora klungor och har gott om tid på oss att lära känna varandra. Både när vi är på topp och när vi är totalt utslitna. Smutsiga, griniga, gråtande, lyckliga, euforiska, be

Eller, Per, beror det på det minskade blodflödet till "organet" som gör att vi faktiskt är singlar??? 🙂

Haha. Den myten kan jag själv belägga trots mina modiga 56 höstar (H)

Ja! Kom och prova Camilla... Du lär aldrig ångra dig - cykling är kul...
Om du inte vill cykla kan du ändå dyka upp i Laholm, så grillar vi nått, snackar lite mög och har det allmänt gött!!!

Godmorgon kära singlar
Har utforskat lite av Stockholms singelliv, kan varmt rekommendera snaps och sen avsluta på patricia(söder). Dock känns det som att allt detta "singlandet" påverkar träningen en aning negativt.
Men det är snart helg igen så Lycka t

Blir inget Laholm för min del. som jag sagt nåra gånger nu så har jag inte tid.

Nämen Jonas.. Vadå inte ha tid??! Trodde du var halvägs på väg dit ja...

Halva vägen blir lååång. Jag blev tvingad att ha semester den veckan så jag kommer förmodligen cykla runt i Pyreneerna när ni besegrar Kattviksbacken.

Mä.. Pyreneerna.. som om det skulle vara nåt jämfört med M6 😉
Okejdå.. om du lovar å cykla i många backar å låta bli vattenplasket så är du ursäktad!! 😀

Kommer att plaska i vattnet men jag lovar att jag kommer att kompensera det med backar. Kommer även att sova i tält. Lämnar inga snarkgarantier 😉 Ska försöka låta bli att skada mig i år.