Quote from Ulrika Wikdahl Lindström on 25 May 2007, 23:28jag provar, men det är lite.....motigt?
jag provar, men det är lite.....motigt?
Quote from Funbeat user on 25 May 2007, 23:38Camilla
Det här men runningdinner låter kul skulle gärna ställa upp så att alla tjejer får en chans att testa (L)Synd bara att den som grundade stockholm lade staden på Sveriges baksida och inte centralt i Skaraborg 😀 det blir lite för långt att åka f
Camilla
Det här men runningdinner låter kul skulle gärna ställa upp så att alla tjejer får en chans att testa (L)
Synd bara att den som grundade stockholm lade staden på Sveriges baksida och inte centralt i Skaraborg 😀 det blir lite för långt att åka f
Quote from Funbeat user on 25 May 2007, 23:38Sofia, jag håller helt med dig och efter att ha titta på ditt schema måste han vara riktigt tokig !!! Jag menar träningstokig alltså !!! 😉
Tyvärr skall jag ut och cykla imorgon 15 mil annars hade jag "erbjudit" mina ödmjuka träningstimmar !! 🙂
Lycka
Sofia, jag håller helt med dig och efter att ha titta på ditt schema måste han vara riktigt tokig !!! Jag menar träningstokig alltså !!! 😉
Tyvärr skall jag ut och cykla imorgon 15 mil annars hade jag "erbjudit" mina ödmjuka träningstimmar !! 🙂
Lycka
Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 18:33Det där med runningdinner lät ju helkul men verkar ju bara finnas i Stockholm. Får väl hoppas att fenomenet sprider sig till Göteborg.
Det där med runningdinner lät ju helkul men verkar ju bara finnas i Stockholm. Får väl hoppas att fenomenet sprider sig till Göteborg.
Quote from Emma Sjöberg on 26 May 2007, 20:41Jaja.. spring ni.. jag e Cyklissa...
Jaja.. spring ni.. jag e Cyklissa...
Quote from ellen olsson on 26 May 2007, 20:44Cycling Dinner? 😉
...och försök inte ge intryck av att du springer. Jag ser nog att du har sprungit för någon dag sedan. 🙂
Cycling Dinner? 😉
...och försök inte ge intryck av att du springer. Jag ser nog att du har sprungit för någon dag sedan. 🙂
Quote from Torbjörn Ohlsson on 26 May 2007, 20:46Cyclingdinner skulle varit nått! Cykla till tre dejter, och käka förrätt, middag, och efterrätt.... Smått absurt!
Cyclingdinner skulle varit nått! Cykla till tre dejter, och käka förrätt, middag, och efterrätt.... Smått absurt!
Quote from Emma Sjöberg on 26 May 2007, 20:51Gaah... Du har rätt.. men bara för att jag gjorde det är jag ingen "runner"...
Cykelturen idag bekräftar bara att ... var sak har sin tid.. eller att man måste hålla på med båda samtidigt.. ja löpning o cykling alltså..27 min Fredrik.. äre godkänt? 😉
Gaah... Du har rätt.. men bara för att jag gjorde det är jag ingen "runner"...
Cykelturen idag bekräftar bara att ... var sak har sin tid.. eller att man måste hålla på med båda samtidigt.. ja löpning o cykling alltså..
27 min Fredrik.. äre godkänt? 😉
Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 20:58På milen är det riktigt bra!
På milen är det riktigt bra!
Quote from Torbjörn Ohlsson on 26 May 2007, 21:03😀
😀