Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 22:13Cykling/löpning, det ena behöver inte utesluta det andra. Vi kanske skulle köra en multisportdinner med löpning mellan för och huvudrätt och sen cykling mellan huvudrätten och efterrätten 😉
Cykling/löpning, det ena behöver inte utesluta det andra. Vi kanske skulle köra en multisportdinner med löpning mellan för och huvudrätt och sen cykling mellan huvudrätten och efterrätten 😉
Quote from Torbjörn Ohlsson on 26 May 2007, 22:22Det är jääääävligt långt att cykla mellan Stockholm och Svedala... Eller springa för en delen
Det är jääääävligt långt att cykla mellan Stockholm och Svedala... Eller springa för en delen
Quote from Lena Bjerlöw on 26 May 2007, 22:23ja bra ide! och så börjar vi hela kvällen med simning så får vi in alla 3 bästa sporterna! 😀 För man kan ju inte simma efter man ätit, de vet ju alla!
ja bra ide! och så börjar vi hela kvällen med simning så får vi in alla 3 bästa sporterna! 😀 För man kan ju inte simma efter man ätit, de vet ju alla!
Quote from Emma Sjöberg on 26 May 2007, 23:11Ha ha ha.. Karin.. heeeelt underbart!! JAg kan iaf simma, har gjort Vansbro...
Ha ha ha.. Karin.. heeeelt underbart!! JAg kan iaf simma, har gjort Vansbro...
Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 23:25Hundsim, räknas det?
Hundsim, räknas det?
Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 23:34Försökte medvetet utelämna simning eftersom jag inte tycker det är speciellt kul men okej då, simning till förrätten.
Kristoffer: Varför måste det hela ske i Stockholm ?
Det är närmare till Göteborg !
Försökte medvetet utelämna simning eftersom jag inte tycker det är speciellt kul men okej då, simning till förrätten.
Kristoffer: Varför måste det hela ske i Stockholm ?
Det är närmare till Göteborg !
Quote from Funbeat user on 28 May 2007, 14:08Speeddating? Det måste vara fart o spurtträning!
Det tar vi nästa gång jag är i Tjabostan.
Speeddating? Det måste vara fart o spurtträning!
Det tar vi nästa gång jag är i Tjabostan.
Quote from Christian Wahlberg on 28 May 2007, 14:17Kör hårt Camilla och lycka till. Låter som en bättre lördag än senast 😉 Har du en länk till den, eller är det oxå bara Stockholmsgrejjer?
Kör hårt Camilla och lycka till. Låter som en bättre lördag än senast 😉 Har du en länk till den, eller är det oxå bara Stockholmsgrejjer?
Quote from Funbeat user on 28 May 2007, 22:39Hm, Laholm vecka 30.. jag skulle vilja deffa bort ett par kilo till min klättervecka i bohuslän v32, hm, en vecka och 76mil tillsammans med en massa heta singlar borde väl få kilona att rasa om något? 😉 (hv)
Det tål ju att tänkas på, jag kanske borde bö
Hm, Laholm vecka 30.. jag skulle vilja deffa bort ett par kilo till min klättervecka i bohuslän v32, hm, en vecka och 76mil tillsammans med en massa heta singlar borde väl få kilona att rasa om något? 😉 (hv)
Det tål ju att tänkas på, jag kanske borde bö
Quote from Emma Sjöberg on 28 May 2007, 22:54Vissa av oss cyklar fel också Jörgen så det kan bli ännu mer än 76 mil 😉
Vissa av oss cyklar fel också Jörgen så det kan bli ännu mer än 76 mil 😉