Quote from Torbjörn Ohlsson on 2 July 2007, 22:18Då tycker jag att vi sätter snurr på denna tråd igen då...
Nåväl - hur har sommaren gått ännu så länge? ar ni funnit några att dela glädje, sorg och cykelturer med?
Då tycker jag att vi sätter snurr på denna tråd igen då...
Nåväl - hur har sommaren gått ännu så länge? ar ni funnit några att dela glädje, sorg och cykelturer med?
Quote from Funbeat user on 2 July 2007, 22:51Nä, det är dött här...
Nä, det är dött här...
Quote from Fredrik Svensson on 2 July 2007, 22:52Jag kan bara föreslå en sak... Spray Date, jag känner så otroligt många som hittat sin kärlek där, inte bara en kort flirt utan ni vet lägenhet o förlovning... *mys*
Gäller bara inte att ge upp, självklart finns det många man inte passar med, men det fin
Jag kan bara föreslå en sak... Spray Date, jag känner så otroligt många som hittat sin kärlek där, inte bara en kort flirt utan ni vet lägenhet o förlovning... *mys*
Gäller bara inte att ge upp, självklart finns det många man inte passar med, men det fin
Quote from Christian Wahlberg on 3 July 2007, 00:15För att svara Kristoffer, nej det har jag inte men jag har börjat få snurr på dejtandet iallafall.
För att svara Kristoffer, nej det har jag inte men jag har börjat få snurr på dejtandet iallafall.
Quote from Emma Sjöberg on 3 July 2007, 07:31Jag trodde du Jonas fått snurr på cykeln jag 😉
Själv har jag fått tillbaka min stora kärlek! Jag är såå nöjd! Och glad! Hon är så fin. Hon rullar finfint på lånade hjul (joo allt är inte fixat o klart!). Var ute i helgen och provkörde! Tänk, jag var fa
Jag trodde du Jonas fått snurr på cykeln jag 😉
Själv har jag fått tillbaka min stora kärlek! Jag är såå nöjd! Och glad! Hon är så fin. Hon rullar finfint på lånade hjul (joo allt är inte fixat o klart!). Var ute i helgen och provkörde! Tänk, jag var fa
Quote from Funbeat user on 3 July 2007, 08:24Just nu är det läge att jaga på Prospects på stan.
Just nu är det läge att jaga på Prospects på stan.
Quote from Pernilla Liljegren on 3 July 2007, 09:17Jag träffade mitt ett på Spray Date och det blev lägenhet och förlovning. Tyvärr bara "tillfälligt" 🙁
Så, nästa gång blir det inte Spray Date....
Jag träffade mitt ett på Spray Date och det blev lägenhet och förlovning. Tyvärr bara "tillfälligt" 🙁
Så, nästa gång blir det inte Spray Date....
Quote from Camilla Höög on 3 July 2007, 10:15Jag tyckte det var mycket tonårskänsla över Spray Date. För mycket chattande hit och dit.
Hellre Mötesplatsen eller Match.
Jag tyckte det var mycket tonårskänsla över Spray Date. För mycket chattande hit och dit.
Hellre Mötesplatsen eller Match.
Quote from Christian Wahlberg on 3 July 2007, 10:56Det ligger nåt i det där påståendet. Jag roade mig häromveckan med att göra följande analys över ålderfördelningen på dom där 3 : http://www.Pictures.vg/is.php?i=18021&img=age.JPG
Sen vet jag inte om man ska dissa ett helt forum bara pga en person.
Fas
Det ligger nåt i det där påståendet. Jag roade mig häromveckan med att göra följande analys över ålderfördelningen på dom där 3 : http://www.Pictures.vg/is.php?i=18021&img=age.JPG
Sen vet jag inte om man ska dissa ett helt forum bara pga en person.
Fas
Quote from Emma Sjöberg on 3 July 2007, 11:37Du har för lite att göra Jonas..
Du har för lite att göra Jonas..