Quote from Christian Wahlberg on 3 July 2007, 11:47Visst har jag det, speciellt nu när cykeln är fixad 😉
Visst har jag det, speciellt nu när cykeln är fixad 😉
Quote from Funbeat user on 3 July 2007, 12:00Hej alla singlar, prova E-kontakt, väldigt vackra flickor där dom strömmar in som guld i byxorna...ler. : www.e-kontakt.se hälsningar Henrik
Hej alla singlar, prova E-kontakt, väldigt vackra flickor där dom strömmar in som guld i byxorna...ler. : http://www.e-kontakt.se hälsningar Henrik
Quote from Torbjörn Ohlsson on 3 July 2007, 12:02...jag tycker flickorna/kvinnorna här på Funbeat är vackra.... 😉
...jag tycker flickorna/kvinnorna här på Funbeat är vackra.... 😉
Quote from Funbeat user on 3 July 2007, 12:03Just nu är det dåligt med både träning och dejting 🙁 men med knappt en vecka kvar att jobba så börjar man se ljuset i tunneln:D
SEMESTER = träning och förhoppningsvis lite kärlek och mys (H:)
Just nu är det dåligt med både träning och dejting 🙁 men med knappt en vecka kvar att jobba så börjar man se ljuset i tunneln:D
SEMESTER = träning och förhoppningsvis lite kärlek och mys (H:)
Quote from Funbeat user on 3 July 2007, 12:04absolut är dom det, dom mycket vackra här på funbeat.
absolut är dom det, dom mycket vackra här på funbeat.
Quote from Jan Lundquist on 3 July 2007, 12:19Jag har inte tid att dejta och är dessutom helt ointresseradl. Är för upptagen av att göra alla saker JAG vill göra utan att hindras av någon annan 😀
Jag har inte tid att dejta och är dessutom helt ointresseradl. Är för upptagen av att göra alla saker JAG vill göra utan att hindras av någon annan 😀
Quote from Emma Sjöberg on 3 July 2007, 12:57Du är för färsk Stina 🙂 Kommer du till Laholm??
Ni e för gulliga grabbar..Cykla lugnt! (L)
Du är för färsk Stina 🙂 Kommer du till Laholm??
Ni e för gulliga grabbar..
Cykla lugnt! (L)
Quote from Jan Lundquist on 3 July 2007, 13:16Nej, jag står nog över Laholm, för långt att åka och inte helt i min intresseriktning 🙂
Nej, jag står nog över Laholm, för långt att åka och inte helt i min intresseriktning 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 8 July 2007, 22:54Men Stina. Då missar du ju oss den här gången också (H)
Men Stina. Då missar du ju oss den här gången också (H)
Quote from Lena Bjerlöw on 14 July 2007, 19:54Halla, hur gar det med planerna infor Laholm. Vem ska dit? Finns det plats i nat talt for mig?
Jag har inte anmalt mig an men det gar ju fortfarande fram till start, funderar mest pa om ja ska ta 3 eller 6 dagar. Och det hanger ju pa ocksa om ja har nanst
Halla, hur gar det med planerna infor Laholm. Vem ska dit? Finns det plats i nat talt for mig?
Jag har inte anmalt mig an men det gar ju fortfarande fram till start, funderar mest pa om ja ska ta 3 eller 6 dagar. Och det hanger ju pa ocksa om ja har nanst