Quote from Funbeat user on 14 July 2007, 20:28Vi är några från HBG som ska köra bergsetappen.
Vi vet inte om vi övernattar efter ev party på fotbollsplanen på onsdagskvällen.
Köp en tredagars o se hur du känner dig efter första etappen.
Vi är några från HBG som ska köra bergsetappen.
Vi vet inte om vi övernattar efter ev party på fotbollsplanen på onsdagskvällen.
Köp en tredagars o se hur du känner dig efter första etappen.
Quote from Torbjörn Ohlsson on 15 July 2007, 09:56Halloj Karin och andra!
Jo, jag ska till Laholm, men bara de tre sista dagarna. Jag har dock samma problem som du, d.v.s. var ska man sova. Jag har ju tält som "i-värsta-fall"-lösning, men kan förhoppningsvis hitta bättre lösningar. En som slog mig igår
Halloj Karin och andra!
Jo, jag ska till Laholm, men bara de tre sista dagarna. Jag har dock samma problem som du, d.v.s. var ska man sova. Jag har ju tält som "i-värsta-fall"-lösning, men kan förhoppningsvis hitta bättre lösningar. En som slog mig igår
Quote from Pernilla Liljegren on 15 July 2007, 10:19Och vem ska vi andra dejta, när alla verkar dra till Laholm? 😉
Och vem ska vi andra dejta, när alla verkar dra till Laholm? 😉
Quote from Torbjörn Ohlsson on 15 July 2007, 10:28Du får ju komma dit Louise! Det är ju där det händer - och om jag inte missminner mig har du ju lovat att laga vår mat 😉
Du får ju komma dit Louise! Det är ju där det händer - och om jag inte missminner mig har du ju lovat att laga vår mat 😉
Quote from Funbeat user on 15 July 2007, 12:49Louise: Du kan alltid åka med oss från HBG.
Vi sover nog inte över, men det kan bli sent.
Louise: Du kan alltid åka med oss från HBG.
Vi sover nog inte över, men det kan bli sent.
Quote from ellen olsson on 15 July 2007, 18:03> Och vem ska vi andra dejta, när alla verkar dra till Laholm?
Alla drar inte till Laholm. Vi är rätt många som ska till Kalmar också... 😉
> Och vem ska vi andra dejta, när alla verkar dra till Laholm?
Alla drar inte till Laholm. Vi är rätt många som ska till Kalmar också... 😉
Quote from Pernilla Liljegren on 15 July 2007, 19:52Fredrik - Kalmar är inte heller Hbg 😉
David och Kristoffer - jag skulle så gärna göra er sällskap och dessutom laga er mat, men jag upptäckte ju tyvärr att jag börjar jobba igen 23/7, så det kan nog bli lite knivigt det där....
Fast det hade varit kul
Fredrik - Kalmar är inte heller Hbg 😉
David och Kristoffer - jag skulle så gärna göra er sällskap och dessutom laga er mat, men jag upptäckte ju tyvärr att jag börjar jobba igen 23/7, så det kan nog bli lite knivigt det där....
Fast det hade varit kul
Quote from Emma Sjöberg on 15 July 2007, 20:27Svettiga, snoriga och hungriga.. cyklist i sitt rätta element!!
Men alltså.. Skaffa ett jättemilitärtält.. det måste ju bli helt kanon när det verkar vara många som inte har boende.. Vilket är väl det svåraste att fixa i dessa trakter vid den här tiden!
Svettiga, snoriga och hungriga.. cyklist i sitt rätta element!!
Men alltså.. Skaffa ett jättemilitärtält.. det måste ju bli helt kanon när det verkar vara många som inte har boende.. Vilket är väl det svåraste att fixa i dessa trakter vid den här tiden!
Quote from Funbeat user on 21 July 2007, 18:29Vi som ska till Laholm... hur bär vi oss åt för att se varandra i vimlet på campingen och på banan?!?
Gul armbindel?
//Hon som bara cyklar Sydhalland Runt men åker ner redan på torsdagen
Vi som ska till Laholm... hur bär vi oss åt för att se varandra i vimlet på campingen och på banan?!?
Gul armbindel?
//Hon som bara cyklar Sydhalland Runt men åker ner redan på torsdagen
Quote from Lena Bjerlöw on 21 July 2007, 19:20Hoppas ni alla får skoj i Laholm! Jag kommer tyvärr inte, svårt utan tält och grejer. Jag får passa på att träffa familj och vänner ja inte sett pa ett år! Ser väl lite funbeatare på andra race i sommar (löpning eller tri). Cykla på, kör hårt upp i backar
Hoppas ni alla får skoj i Laholm! Jag kommer tyvärr inte, svårt utan tält och grejer. Jag får passa på att träffa familj och vänner ja inte sett pa ett år! Ser väl lite funbeatare på andra race i sommar (löpning eller tri). Cykla på, kör hårt upp i backar