Quote from Stefan Kinberg on 2 May 2010, 17:23David:
Se där, du hade ingen målbild men famlar efter en på vägen så att säga. Det implicerar ju att du "loafar" (av social loafing), dvs. presterar betydligt mindre än vad du skulle om du använde utmanande målbilder från början. 🙂
David:
Se där, du hade ingen målbild men famlar efter en på vägen så att säga. Det implicerar ju att du "loafar" (av social loafing), dvs. presterar betydligt mindre än vad du skulle om du använde utmanande målbilder från början. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 17:30Jodå, redan efter första varvet vet jag var målskynket är.
Sedan gäller det bara att hålla rullen.
Jodå, redan efter första varvet vet jag var målskynket är.
Sedan gäller det bara att hålla rullen.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 00:28Det kanske inte är ditt psyke som är problemet utan din löpförmåga i jämförelse med det tempo du håller i tävlingen!!
Bara för att du springer med andra behöver du ju inte springa i deras starttempo. Inte ens om du tillhör toppskiktet i tävlingen är du t
Det kanske inte är ditt psyke som är problemet utan din löpförmåga i jämförelse med det tempo du håller i tävlingen!!
Bara för att du springer med andra behöver du ju inte springa i deras starttempo. Inte ens om du tillhör toppskiktet i tävlingen är du t
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 09:00Louise: Intressant, jag är precis tvärtom! Jag tar det mesta med ro i tillvaron, men när det kommer till löpning är det blodigt jävla allvar 😀
Det yttrar sig på en massa olika sätt. Dels, naturligtvis, på tävling när jag alltid nöter ner mig själv till
Louise: Intressant, jag är precis tvärtom! Jag tar det mesta med ro i tillvaron, men när det kommer till löpning är det blodigt jävla allvar 😀
Det yttrar sig på en massa olika sätt. Dels, naturligtvis, på tävling när jag alltid nöter ner mig själv till
Quote from Pernilla Liljegren on 3 May 2010, 09:30Ja, det är intressant, men i mitt fall handlar det säkert om att mina starka sidor i det förgångna varit rätt utpräglat uttalade på intellektuella sidor, medan jag förr var totalt ointresserad av träning och därmed givetvis inte bra på det. Sen misstänker
Ja, det är intressant, men i mitt fall handlar det säkert om att mina starka sidor i det förgångna varit rätt utpräglat uttalade på intellektuella sidor, medan jag förr var totalt ointresserad av träning och därmed givetvis inte bra på det. Sen misstänker
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 09:53Före 25-årsåldern sprang jag bara om jag var sen till bussen... 😉
Före 25-årsåldern sprang jag bara om jag var sen till bussen... 😉
Quote from Pernilla Liljegren on 3 May 2010, 10:03För mig höll det i sig några år till.
För mig höll det i sig några år till.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 10:17Mina föräldrar tycker att min löparmani är något av det mest underhållande som hänt. Morsan säger, med förundrad röst, "tänk att DU blev så besatt av att springa. Det hade jag ALDRIG trott" varje gång vi ses.
Så kan det gå...
Mina föräldrar tycker att min löparmani är något av det mest underhållande som hänt. Morsan säger, med förundrad röst, "tänk att DU blev så besatt av att springa. Det hade jag ALDRIG trott" varje gång vi ses.
Så kan det gå...
Quote from Pernilla Liljegren on 3 May 2010, 10:23Mina intensivt sportutövningsfobiska föräldrar undrar lite också, speciellt när jag som den morgontrötta person jag är får för mig att gå på "army fitness" kl 06.15 på morgonen. Det tycker i o f s mina arbetskamrater är rätt underhållande och väldigt märk
Mina intensivt sportutövningsfobiska föräldrar undrar lite också, speciellt när jag som den morgontrötta person jag är får för mig att gå på "army fitness" kl 06.15 på morgonen. Det tycker i o f s mina arbetskamrater är rätt underhållande och väldigt märk
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 11:13Vi som saknar talang då? Jag undrar var min motivation kommer ifrån. Jag har ALDRIG varit stark i konditionsprövningar men idag sliter jag som ett djur för att bli bättre.
Vi som saknar talang då? Jag undrar var min motivation kommer ifrån. Jag har ALDRIG varit stark i konditionsprövningar men idag sliter jag som ett djur för att bli bättre.