Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 08:53Härligt, Malin! Kötta på, både i spåret och vid matbordet... 🙂
Härligt, Malin! Kötta på, både i spåret och vid matbordet... 🙂
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2010, 10:03matbordet? 😉
matbordet? 😉
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 10:09Malin, jag har också "köttat på" mer i parken denna veckan. Bra tråd som inspirerar oss så!
Nu gäller det bara att våga kötta på Göteborgsvarvet också för mig och inte fega och tänka på Stockholm marathon som jag gör varje år. Detta året vill jag spring
Malin, jag har också "köttat på" mer i parken denna veckan. Bra tråd som inspirerar oss så!
Nu gäller det bara att våga kötta på Göteborgsvarvet också för mig och inte fega och tänka på Stockholm marathon som jag gör varje år. Detta året vill jag spring
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 15:31Tycker det är härligt att se att folk vill prova var sina gränser går.
Jag tror inte det är förrän man verkligen "väggat" ett par gånger man lär sig var gränsen man kan ligga och balansera på ligger. Om man nu är tvungen att bryta ett lopp pga att man ha
Tycker det är härligt att se att folk vill prova var sina gränser går.
Jag tror inte det är förrän man verkligen "väggat" ett par gånger man lär sig var gränsen man kan ligga och balansera på ligger. Om man nu är tvungen att bryta ett lopp pga att man ha