Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelDen mentala gränsen
You need to log in to create posts and topics.

"Om den svenske militær polisen er synonymt med P: så ser det svart ut."

Va? Är jag det nya svarta. Gôtt Dä!

"Du må tenke posetift : Regnveder er bare til din fordel, forde alle andre har det ennu hvere."

Jag behöver inte tänka positiv. Jag har redan g

I lördags så passerade jag gränsen med råge. 6 timmar i spöregn och 3-4 plusgrader. Jag var så less att jag ville bara hem.

/Stefan

Bra jobbat. Jag får ångest bara av att läsa.

Haha Susse, ja det är snudd på. Jag blev dock positivt överraskad i lördags att jag gav mig iväg i motvinden och inte heller tyckte det var så himla farligt när regnet kom. Det som fick mig (bokstavligen) på fall i lördags var en avhoppad kedja som ledde

10 timmar igår, varav 4 krævdes de sista 3 milen. Jag cyklade hemifrån till Oslo. Oslo ær rent av før djævligt att ta sig in till med annat æn bil eller tåg. Jag har aldig råkat ut før en stad dær bilen ær så fullstændigt helig.

Kom ganska næra, men væg

Brukar inte tappa lusten, har iofs inte cyklat längre än typ 6-6,5 timmar i sträck då.

När man börjar tappa lusten på distanspassen?

Jag har inte testat att tävla i distans på cykel men väl tränat.

Här är jag benägen att hålla med David (för första gången på evigheter) 6 timmar är vad min hjärna kan hålla hyfsat focus på. Efter denna tids

Vill man köra distans så finns den här möjligheten

http://happymtb.org/forum/read.php/1/1401309/1406334#msg-1406334

Ja annars så kan man ju cykla runt sjön om man inte vill kör 100 mil.

Ca45 mil på 20-24 timmar tycker jag är helt ok. Och dessutom en väldigt trevlig tur runt sjön. Sjön vi har i sverige är Vänern, resten är diken och pölar;) motsv.

RV (Runt vänern) är

Tycker där är en tydlig relation mellan kondition och var gränsen går. Jag kan inbilla mig att jag bara tycker det är tråkigt, men på ett annat plan vet jag att när jag är i bättre form blir det inte tråkigt lika snart.

Känns som det är en mental försva