Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 23:47Jag har inte riktigt hittat den gränsen än. Min motivationskurva över ett träningspass/tävling ser ut som ett på bredden utdraget U. Den börjar högt men minskar lite med tiden, sedan vid en viss utmattningsnivå börjar den öka igen för att jag tycker det ä
Jag har inte riktigt hittat den gränsen än. Min motivationskurva över ett träningspass/tävling ser ut som ett på bredden utdraget U. Den börjar högt men minskar lite med tiden, sedan vid en viss utmattningsnivå börjar den öka igen för att jag tycker det ä
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 23:50Glömde säga följande:
Ju hårdare omständigheter under träning/tävling desto härligare känsla efteråt. ev är man mer stolt över sig själv också.
Glömde säga följande:
Ju hårdare omständigheter under träning/tävling desto härligare känsla efteråt. ev är man mer stolt över sig själv också.
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 20:24Som någon skrev tidigare hitta några att träna med eller gå med i en klubb så att du har några att tjöta med under distanspassen 🙂
Som någon skrev tidigare hitta några att träna med eller gå med i en klubb så att du har några att tjöta med under distanspassen 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:12Jag kom på att min gräns går vid ca 1mm.
Inte att cykla 1 mm, nej regnmängden. Huuuuuuuu.
Jag kan inte cykla i regn. Kommer det 1mm regn eller mer, så klappar jag ihop. Jag är en vackertväder cyklist och min mamma sa alltid att jag var gjord av socker,
Jag kom på att min gräns går vid ca 1mm.
Inte att cykla 1 mm, nej regnmängden. Huuuuuuuu.
Jag kan inte cykla i regn. Kommer det 1mm regn eller mer, så klappar jag ihop. Jag är en vackertväder cyklist och min mamma sa alltid att jag var gjord av socker,
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 09:55Om den svenske militær polisen er synonymt med P: så ser det svart ut.
Du må tenke posetift : Regnveder er bare til din fordel, forde alle andre
har det ennu hvere.
Om den svenske militær polisen er synonymt med P: så ser det svart ut.
Du må tenke posetift : Regnveder er bare til din fordel, forde alle andre
har det ennu hvere.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 10:49P är väl ingen MilitärPolis utan någon form avv vaktsoldat?
P är väl ingen MilitärPolis utan någon form avv vaktsoldat?
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 11:03Det flyttades lite mentala gränser i helgen 🙂
http://bigmollo.blogspot.com/
http://ctillmann.blogspot.com/2010/05/40-mil-hur-svart-ska-det-vara.html
Det flyttades lite mentala gränser i helgen 🙂
http://ctillmann.blogspot.com/2010/05/40-mil-hur-svart-ska-det-vara.html
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 11:11ja, det är erbarmligt tråkigt att harva i mer än sex timmar.
ja, det är erbarmligt tråkigt att harva i mer än sex timmar.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 11:14Annars kan man ju ha sex i timmar ...
Annars kan man ju ha sex i timmar ...
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 12:23Nä! Sex är överreklamerat grovarbete;)
Nä! Sex är överreklamerat grovarbete;)