Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 16:49Fast > +30 och stiltje (med hög luftfuktighet är en klar utmaning ... gör inte mig glad iaf.)
Fast > +30 och stiltje (med hög luftfuktighet är en klar utmaning ... gör inte mig glad iaf.)
Quote from Elias Engqvist on 7 June 2011, 16:55Jag har sprungit c:a 5 km både i sydligaste Indien och på Bali och båda gångerna nånstans mellan 30 och 40 PLUSgrader. Jag tycker det går bra (Det är väldigt skönt att bada efteråt). Men då det blir längre sträckor/tid blir det jobbigare!
Jag har sprungit c:a 5 km både i sydligaste Indien och på Bali och båda gångerna nånstans mellan 30 och 40 PLUSgrader. Jag tycker det går bra (Det är väldigt skönt att bada efteråt). Men då det blir längre sträckor/tid blir det jobbigare!
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 17:06Båstad marathon förra sommaren...34 grader i skuggan, jag har bara positiva minnen och hoppas det blir varmt och gott i år igen. Häftigt med alla som stod med vattenslangar och kylde av oss. Och sen skjuts till playan av arrangören.
Tappade väl 30 minute
Båstad marathon förra sommaren...34 grader i skuggan, jag har bara positiva minnen och hoppas det blir varmt och gott i år igen. Häftigt med alla som stod med vattenslangar och kylde av oss. Och sen skjuts till playan av arrangören.
Tappade väl 30 minute
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 19:49Tack för alla svar 🙂
Som anledning till att kila ut när det regnar är alltså att hålla mitt träningsschema så bra som möjligt, detta innebär ett par tre pass utomhus i veckan och som det ser ut nu så finns det ju ganska stor risk att det regnar emellanå
Tack för alla svar 🙂
Som anledning till att kila ut när det regnar är alltså att hålla mitt träningsschema så bra som möjligt, detta innebär ett par tre pass utomhus i veckan och som det ser ut nu så finns det ju ganska stor risk att det regnar emellanå
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 20:23I de allra flesta fall försöker jag klä mig så att jag fryser i en eller två kilometer. På vintern när det blir FÖR kallt i början värmer jag upp ordentligt inomhus innan jag drar på ytterlagren kläder och sticker ut.
I de allra flesta fall försöker jag klä mig så att jag fryser i en eller två kilometer. På vintern när det blir FÖR kallt i början värmer jag upp ordentligt inomhus innan jag drar på ytterlagren kläder och sticker ut.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 09:34David, om du med "vanliga kläder" inte menar de av bomull så är svaret JA.
David, om du med "vanliga kläder" inte menar de av bomull så är svaret JA.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 11:11Springer du några motionslopp, David? Lr funderar du på att göra det med tiden? Då kan man inte själv välja vilket väder det ska vara. Såg att ditt huvudmål är VL, och samma sak gäller givetvis även för skidor.
Bästa sättet att mentalt förbereda sig på d
Springer du några motionslopp, David? Lr funderar du på att göra det med tiden? Då kan man inte själv välja vilket väder det ska vara. Såg att ditt huvudmål är VL, och samma sak gäller givetvis även för skidor.
Bästa sättet att mentalt förbereda sig på d
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 11:52Visst kan jag tycka att det finns dåligt väder men jag är inte allt kör kinkig.
När temperaturen kommer upp emot +30, det finns ingen skugga att springa i och det är vindstilla. Ja, då trivs jag inte direkt.
Eller när det börjar komma ned emot minus 20-2
Visst kan jag tycka att det finns dåligt väder men jag är inte allt kör kinkig.
När temperaturen kommer upp emot +30, det finns ingen skugga att springa i och det är vindstilla. Ja, då trivs jag inte direkt.
Eller när det börjar komma ned emot minus 20-2
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 19:25@Jonas, givetvis 🙂
@Anders, jag har precis börjat löpträna så jag har inte sprungit några motionslopp eller tävlingar men givetvis hade jag tänkt att det också skulle bli verklighet i framtiden - därav min inställning att just träna oavsett väderlek, så
@Jonas, givetvis 🙂
@Anders, jag har precis börjat löpträna så jag har inte sprungit några motionslopp eller tävlingar men givetvis hade jag tänkt att det också skulle bli verklighet i framtiden - därav min inställning att just träna oavsett väderlek, så
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 09:34Sommarregn som David frågade efter kör man bäst i enbart shorts. Då sliper man dyblöta kläder. Det känns bara frskt och skönt. Man känner sig ovanlit fräsch efter.
Sommarregn som David frågade efter kör man bäst i enbart shorts. Då sliper man dyblöta kläder. Det känns bara frskt och skönt. Man känner sig ovanlit fräsch efter.