Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Idag är det precis ett år sedan jag sprang min första runda, idag känner jag mig lite lättare o piggare.
Vägde då 97 kilo på 178 cm, tänkte jag ville gå ned lite vikt, rundan som jag sprang var 4,2 km, det blev mycket blodsmak och kämpande, men till slut

RESPEKT!!!!

Va skoj, jag är inte helt ensam på detta.
Min story är Exakt detsamma..
Förutom att du dumpat i vikt.. jag har bara gått ner 10kg men tappat galet mycket runt hullet *ler*

Hur gammal är du?? Tycker att ditt tid till 4,2 km är redan mycket bra!!
Men ta det bara försiktigt med ökningen att du inte skadar dig!! Lite i taget är bra och glöm inte vilodagar! Det är svårt gäga hur mycket bättre du kan bli. men efter ett år sådan v

Vad häftigt Anders!

Jag började springa 2 km på löpband mest för att jag tänkte att det var ett nödvändigt ont. Jag HATADE det! Men snart klarade jag 5 km utan större bekymmer och insåg att jag kanske skulle våga visa mig utomhus också...

Tror att jag

Grymt bra gjort!
Jag började springa som resultat av en fotoperation i januari i år.
Jag blev utmanad att slå en person på midnattsloppet (dvs springa det på under 55min) och i februari när gipset försvann trodde jag att detta skulle bli en ganska enkel

Jag är 35, en mogen ålder 🙂
Jo allt känns verkligen bra, nästan så att man blir lite deprimerad när man inte kan komma ut de dagar man bestämmt, brukar bli någon runda tidigt på morgonen innan jobbet ifall man inte har tid på kvällen.

Mvh/Anders

Stort grattis till dig.
Jag började -02 och första rundan var 2 km och tog 16 minuter. Blodsmak och tunnelseende. Jag började efter att ha sett ett väldigt osmickrande foto från sommaren innan. 17 kg lättare gör jag nu väl under 40 minuter på milen, höga

Började förvisso bara för 11 veckor sedan!

Jag vägde 135kg. Svårt att andas, svårt att leka med min dotter!
Har snackat om "beach" ditten och datten hur länge som helst!
Har vart styrkelyftare sedan-94! (Konditionsträning var för "idioter på den tiden så

Bra jobbat!

Jag tror att du kommer att kunna kapa ett par minuter till nästa år om du får vara frisk och skadefri.

Jag började springa för att det var så tråkigt i Hudiksvall.